mooie zx6r 2004 met zeer veel extra's !!

mmmmhhh :9 klinkt aantrekkelijk. ik denk dat ik er toch maar effe op blijf rijden *D

Hahah ok... Ik heb nu een andere op het oog die het waarschijnlijk word. Zo niet, wil ik mischien wel mijn bod verhogen. Maar dat zie ik tegen die tijd wel.
 
wauw.. mooie fiets..

echt iets waar ik naar uit kijk alleen ligt de vraagprijs voor mij wat aan de hoge kant,

en heb ik nog niet mijn rijbewijs anders was ik langsgekomen...

Raymz..
 
Dan heb jij jezelf in de vingers gesneden. Maatje van mij is afgelopen week met zijn ZX6R onderuit gegaan en total loss gereden. Die kreeg de dagwaarde terug van 6000 euro, dus dat is zonder accessoires want de motor was compleet origineel. Maar ook meer KM dan deze motor. En dat bedrag was dus de dagwaarde, en dus niet gebaseerd op het marktaanbod.

Ik zeg: succes met de verkoop! En voor 6k had ik um ook lekker laten staan.
uhm nee niet mezelf in de vingers gesneden, aangezien ik er genoeg winst op heb gemaakt.
 
wauw.. mooie fiets..

echt iets waar ik naar uit kijk alleen ligt de vraagprijs voor mij wat aan de hoge kant,

en heb ik nog niet mijn rijbewijs anders was ik langsgekomen...

Raymz..

Thanks maar snel je rijbewijs halen en lekker :]
 
Kwas vandaag kijken naar die zx6r.. is hem niet geworden. Ik laat mijn bod van 6000 nog ff staan. Aan welke prijs zat jij te denken ? O ja, is deze eigenlijk import ?

Mail me maar naar : karim_c88@hotmail.com
 
Laatst bewerkt:
Kwas vandaag kijken naar die zx6r.. is hem niet geworden. Ik laat mijn bod van 6000 nog ff staan. Aan welke prijs zat jij te denken ? O ja, is deze eigenlijk import ?

Mail me maar naar : karim_c88@hotmail.com
je hebt mail ;)
 
vandaag nog een lekker stukje wezen :]

full
 
Kwas vandaag kijken naar die zx6r.. is hem niet geworden. Ik laat mijn bod van 6000 nog ff staan. Aan welke prijs zat jij te denken ? O ja, is deze eigenlijk import ?

Mail me maar naar : karim_c88@hotmail.com

Hey Karim, had je mijn mail nog gehad :?
 
Hey brian.

Ik heb onderhand al zelf een motor gekocht. Ook een zx6r uit 2003. Toch bedankt. En nog een kick voor deze ongelofelijk mooie/fijne fiets !

succes met de verkoop.
 
Hey brian.

Ik heb onderhand al zelf een motor gekocht. Ook een zx6r uit 2003. Toch bedankt. En nog een kick voor deze ongelofelijk mooie/fijne fiets !

succes met de verkoop.

hoi Karim, een goede keus de zx6r *D veel plezier ermee :]
welke kleur en opties heb je op de motor?
 
hoi Karim, een goede keus de zx6r *D veel plezier ermee :]
welke kleur en opties heb je op de motor?

Het was een groene, verder kleine knippers en een bos moto gp uitlaat. Wel een stuk meer als de jouwe op de teller. Maar deze reikte meer naar mijn budget.

Het is zo een prachtige motor. En de jouwe heeft bijna niets gereden. Ik zou hem gewoon houden. Het kan natuurlijk zijn dat jij er al genoeg van hebt. Maar het blijft een prachtige fiets. Stuurt overigens ook ongeloofelijk lekker.

Ojah, Ongeloofelijk veel mensen die kijken. Alsof ze nooit een motor gezien hebben :P
 
Het was een groene, verder kleine knippers en een bos moto gp uitlaat. Wel een stuk meer als de jouwe op de teller. Maar deze reikte meer naar mijn budget.

Het is zo een prachtige motor. En de jouwe heeft bijna niets gereden. Ik zou hem gewoon houden. Het kan natuurlijk zijn dat jij er al genoeg van hebt. Maar het blijft een prachtige fiets. Stuurt overigens ook ongeloofelijk lekker.

Ojah, Ongeloofelijk veel mensen die kijken. Alsof ze nooit een motor gezien hebben :P

Klinkt ook als een mooie fiets! Er zijn al heel veel groen kawa's vandaar dat ik destijds voor een blauwe heb gekozen :P (sommigen zeggen zelfs dat een kawa groen moet zijn }) )

veel veilige KMS :] gewenst!!.
 
Terug
Bovenaan Onderaan