mooier geluid uit een Rebel 250?

motorrijder2

Die hard MF'er
13 sep 2009
525
0
hallo,

ik heb een rebel 250 en daar komt nauwelijks geluid uit! als ik rij en ik knijp de koppeling in denk ik zelfs dat hij is uitgevallen;)

maare ik graag een wat leuker geluid. Het is en blijft een 250 natuurlijk, maar iets meer geluid mag wel.

de uitlaat die er onder zit wil ik het liefst orgineel houden / of gemakkelijk weer in orginele staat terug te brengen zijn.
het moet niet te veel geld kosten

heb er aan gedacht misschien 2e hands setje uitlaten kopen en deze passend maken op mijn rebel. weet niet of dit mogelijk is?
 
ja idd heb de vraag al een keer gesteld, maar toen kreeg ik niet het antwoord waar ik iets mee kon.

dus heeft er iemand nog een idee hoe ik er beter geluid uit kan krijgen.

als ik de dempers eraf zaag. is het geluid dan gelijk tè? het is immers maar een 250cc
 
ja idd heb de vraag al een keer gesteld, maar toen kreeg ik niet het antwoord waar ik iets mee kon.

dus heeft er iemand nog een idee hoe ik er beter geluid uit kan krijgen.

als ik de dempers eraf zaag. is het geluid dan gelijk tè? het is immers maar een 250cc


Zelfs een brommer zonder demper is al te... -O-

Moet gewoon iets minder demping hebben...
 
ja idd heb de vraag al een keer gesteld, maar toen kreeg ik niet het antwoord waar ik iets mee kon.

dus heeft er iemand nog een idee hoe ik er beter geluid uit kan krijgen.

als ik de dempers eraf zaag. is het geluid dan gelijk tè? het is immers maar een 250cc

wat vind jij té ? ik rijdt op een shadow vt750c2 ace en ik alle dempers eruit gehaald dus mijn uitlaatjes zijn geheel open en dat is niet eens té !! ik denk niet dat die van jouw echt meer herrie gaan maken ....

kun je je dempers er niet gewoon afhalen om een keer te proberen of bestaat jouw uitlaat uit 1 geheel........
 
bestaat uit 2 delen, maar de einddenmpers zitten origineel vast gelast aan de buizen zegmaar. als ik hem doorslijp moet ik hem daarna weer vast gaan lassen, wat een beetje zonde is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan