mooiste motorgeluid ooit gehoord !


Misschien niet zo speciaal als die jullie laten zien / horen. Maar vind dit zeker een heerlijk diep geluidje.
 
Dit klinkt ook super, en al helemaal in de huiskamer O-)

GroteFoto-GMQ7L4LJ.jpg
 
Vandaag weer gehoord : Honda 250cc viercilinder zonder demping en dan even hoog on toeren. Morgen hoop ik een zes cilinder NV te horen, natuurlijk ook zonder dempers, en misschien de de 8 cilinder Moto Guzzi.

EgbertO
 
Vandaag weer gehoord : Honda 250cc viercilinder zonder demping en dan even hoog on toeren. Morgen hoop ik een zes cilinder NV te horen, natuurlijk ook zonder dempers, en misschien de de 8 cilinder Moto Guzzi.

EgbertO

Ja leuk op de Centennial Classic denk ik.
Veel plezier in Assen.
 
was van iemand van m-f
cb350f

mijn xb12s met echo (zou niet weten hoe ik het anders moet omschrijven :+ )
vreemd als ik de link hier zet en ik klik erop moet hij lang laden en begint hij in het begin, als ik deze link plak in een nieuw venster dan begint hij wel op 3m en 10s
stomme youtube |(
 
Laatst bewerkt:
het mooiste stationaire geluid, een 1 cilinder hoe lager in toeren hoe mooier, en gewoon orgineel.

oei,
deze is ook geil

guzzi heerscht
 
Op de vorige megameet.. Een Daytona 675 met dubbele Two Brothers Seatpipe.. Mooiste ooit gehoord.. En de ingekorte Vance&Hynes van de zx6 is ook niet verkeerd :+
 
Heb ooit een weekendje op een MT-01 stage 3 gereden.. Open luchtinlaten (ja, velocitystacks, dus zonder filters) , 1700 cc lange slag, hoge drukzuigers, open Akra's..

Dat ging echt nergens over, wat een geluid. In elke versnelling een spinnend achterwiel.. Kan geen goed file vinden op Youtube, staan er wel een paar, maar die klinken nergens naar..
 
Laatst bewerkt:
Bij uitstek de CBX 1000 6 pitter die ik hier meerdere malen heb gehoord. KWIJL Jammer dat er bijna geen een te koop staat. Zou er best een willen hebben ;( ;( ;(
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan