Mooiste plek om te kijken op Assen?

2004 bij de TT van Assen zit ik op de

  • Hoofdtribune

    Stemmen: 5 26,3%
  • Winterdijktribune

    Stemmen: 3 15,8%
  • Strubben

    Stemmen: 5 26,3%
  • Stekkenwal

    Stemmen: 6 31,6%

  • Totaal aantal stemmers
    19
Tegen over de pitsuitgang(bij s bocht) kan je aan aardig eindje kijken mits je op de bovenste rij gaat zitten.
 
Tegen over de pitsuitgang(bij s bocht) kan je aan aardig eindje kijken mits je op de bovenste rij gaat zitten.

Klopt, daar heb ik tot dit jaar vaak gezeten. Maar ik kies voor volgend jaar toch voor de winterdijk. Mooie "bremsduelle" zoals ze in Duitsland zeggen.
 
Tegen over de pitsuitgang(bij s bocht) kan je aan aardig eindje kijken mits je op de bovenste rij gaat zitten.

je hebt het over de strubbentribune toch?
als je helemaal bovenin zit kun je de eerste bocht overzien helemaal door tot ze voor je langs komen en de veenslang opgaan...

je kan ook een stuk het rechte stuk op kijken..
 
Voor de verkrachting,al jaren vaste klant op de stekkenwal (met de aller mooiste "bremsduelle" zoals ze in Duitsland zeggen ;) )
En tegenwoordig de strubben
 
1e keus:
Op 't startveld, +/- 40cm boven 't asfalt.
full


2e keus:
Zoals eerder gezegd hier, bovenin de Strubbentribune, prima uitzicht 360 graden.
 
Aan het eind van de hoofdtribune, helemaal bovenaan. Kun je de veenslang in de verte zien en kun je de GT-bocht goed zien en - last but not least - het hele start- en finishgebeuren. En als het regent, zit je ook nog eens droog.
 
bij het Meeuwemeer..... Zie je einde Veenslang, Stekkenwal, De Bult, Mandeveen/Duikersloot, en dan zie je ze de Ramshoek in duiken....
 
ik zat afgelopen jaar bij de kwalificatie rechtsbovenin de strubben tribune , dat is echt een geweldige plek. Je ziet de motoren er met bijna topsnelheid eraan komen op het rechte stuk , dan draaien ze het gas dicht (wat echt geile geluiden geeft uit o.a de kawa :9~ ) en zoals de rest ook al zegt , ja kan ze bijna helemaal 360 graden volgen daar.
 
Ik ga ook voor de strubbe, is een hele mooie stek... :p
maar de hoofdtribune vind ik ook top!
 
Duitse GP. Edwards Aprilia vliegt in de hens terwijl hij erop zit.
:^

Wel heftig, komt Edwards met een rotgang de bult af vliegt z'n Aprilia plotseling in de hens.(lekkage op hete uitlaat)
Daarop springt Edwards van z'n (op hoge snelheid rijdende) Aprilia :}
 
Bij de SBK afgelopen september zat ik op de strubbentribune (naast het rechte stuk) helemaal bovenin. :}
Superplaats, je kon het rechte stuk goed zien.
De haarbocht was ook te zien als je je omdraaide, en natuurlijk de strubben zelf. ;) Super!
 
Vreemd dat nog niemand stekkenwal heeft genoemd. Als het op (tribune) zitplaatsen aankomt vind ik dat de mooiste plek om te zitten. Je kunt de hele zuidlus zien (m.u.v. mandeveen) tot aan de GT bocht toe.
 
Terug
Bovenaan Onderaan