Mooiste stukje weg?

cdegroot

Die hard MF'er
1 okt 2004
505
0
Amersfoort
(sorry als dit topic al bestaat... ik heb gezocht, eerlijk waar, nix gevonden)

Wat is het mooiste stukje weg in Nederland? Dat je, aan het einde, meteen weer wilt omdraaien ('nog een keer!'). Klaverblaadjes worden al besproken elders geloof ik, dus 'secundaire' wegen.

ik twijfel tussen Woeste Hoeve - Hoenderloo en De Steeg - Rozendaal via Posbank bij mij in de buurt...
 
Laatst bewerkt:
Tussen kesteren en utrecht, 40km dijk knallen is tot nu toe voor mij t mooiste at ik gezien heb! :9~
 
ik merk altijd wel, tijdens het rijden, of ik een lekker stukje weg tegen kom

maare alle klaverbladen in Nederland zijn http://www.lustgeenbier.com/klavers/ (hier) te vinden
 
(sorry als dit topic al bestaat... ik heb gezocht, eerlijk waar, nix gevonden)

Wat is het mooiste stukje weg in Nederland? Dat je, aan het einde, meteen weer wilt omdraaien ('nog een keer!'). Klaverblaadjes worden al besproken elders geloof ik, dus 'secundaire' wegen.

ik twijfel tussen Woeste Hoeve - Hoenderloo en De Steeg - Roosendaal via Posbank bij mij in de buurt...
Je zal iig Rozendaal bedoelen want Roosendaal ligt in N-B en niet in Gld....
 
Dijkjes langs de Ijsel, vooral aan Geldersekant. lekkere bochtjes voor 50km lang }) }) })


vanaf Wilp tm zwolle ongeveer..
 
tja, de mooiste stukjes weg liggen niet in nederland, want die worden direct afgesloten door groenlinksterroristen, de plekjes die over gebleven zijn vertel ik niet, bang dat ze dan weer op de nominatie staan voor wegafsluiting.
 
Zolang ze natuurgebied Veluwezoom niet gaan afsluiten voor alle verkeer hoef je niet bang te zijn dat je De Steeg - Rozendaal niet meer kunt rijden. Er zijn daar iig geen dijkbewonders die last hebben van die luidruchtige motoristen. En herten klagen niet ;)

Als je toch in de buurt aan het rijden bent kun je ook doorrijden. Eerst met een pontje de IJssel over en dan richting Holten. Van Holten door natuurgebied de Holterberg naar Nijverdal (ongeveer). Dat stuk is ook weer een mooi stukje bosweg. Wel wat minder bochtig dan De Steeg - Rozendaal maar spik-splinter-nieuw asfalt. Kun je lekker door knallen :]
 
Mooiste wegen liggen in Zuid-Limburg ;)

Vanaf Gronsveld de berg op via Eckelrade, St.Geertruid enz. naar Epen (1 weg)
Dan in Epen rechtsaf en naar vaals toe (ook 1 weg)
Supermooi asfalt alle soorten bochten en rechte stukken en bijna ( :( g*dverdomme in St.Geertuid gepakt maandag) geen flitsers of politie

edit: je kunt ook vanaf Eijsden via de Beukel naar st Geertruid gaan ook heel mooi :9
 
Laatst bewerkt:
Tussen kesteren en utrecht, 40km dijk knallen is tot nu toe voor mij t mooiste at ik gezien heb! :9~

Is dat ook een beetje goed wegdek?

s4s

edit is dat langs ossewaard, wijk bij duurstede etc? of via doorn, leersum etc?

thx
 
Eerste gedeelte is perfect, 2e is iets grover asfalt maar is al wel zo goed als ingereden. Heb nog geen problemen gehad. Volgend seizoen is t zo enzo perfect!
 
Is dat ook een beetje goed wegdek?

s4s

edit is dat langs ossewaard, wijk bij duurstede etc? of via doorn, leersum etc?

thx

Ja dat is goed wegdek. Vanaf Amerongen helemaal door tot ongeveer Dordrecht.
Alleen opletten als de boeren actief zijn. Dan wil er wel eens wat modder liggen.
 
ALs je dan toch in gelderland woont :P

Van Hoog soeren naar halt asselt (richting apeldoorn)
Das ook een lekker stukje asvalt
 
Okee mooi, een vriend van me woont in Amerongen, had ie me wel mogen vertellen dat dat mooie wegen zijn :X :)

ga der van het `t weekend, mits droog, eens kijken.

s4s
 
Van Hoog soeren naar halt asselt (richting apeldoorn)
Das ook een lekker stukje asvalt
Klopt. Maar staan 40km bordjes (was er gisteren nog, wat een weertje zeg!), en dan lopen de hele tijd van die recreerende wandelaars je boos aan te kijken als je gewoon een beetje relaxed bochtjes aan het rijden bent (echt relaxed, maar geen 40 natuurlijk...).

Wel een stuk weg met een terras aan het einde, da's wel weer mooi :)
 
Een van de mooiste stukjes weg vind ik toch wel de provinciale weg tussen Hilversum en Baarn langs "Anna's Hoeve".

Op de een of andere manier rij ik altijd via die weg naar huis *D
en dan maar hopen dat er niet een ouwe lul in een koekblik voor je zit :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan