Mooiste weggetje van Nederland

Dropkick

MF veteraan
1 nov 2002
2.274
1
Utrecht
Bij Arnhem ligt echt 1 van de leukste weggetjes van Nederland. Je moet dan over de 'Posbank' van Rozendaal(GLD) rijden naar De Steeg.(of andersom) :]
Je kronkelt door haarspeldbochtjes en andere scherpe bochten door het bos en over heide, bult op en af!! :9~ Er zijn dan ook vet veel motorrijders daar te signaleren... Alleen nu met de herfst ff wachten i.v.m. blaadjes. :(

En als je hem uit je hoofd kent.... })
 
Klopt, alleen op een gemiddelde zomerdag rijdt half Nederland daar. Is dan dus geen f*ck meer aan.
 
voordeel als je ouders er zowat naast wonen, :} dan kun je ook op rustige tijdstippen rijden.
Etenstijd werkt !!!
 
Wordt toch hoog tijd dat je het noorden eens ga opzoeken. Prachtige dijken om te leren sturen waarbij je niet gelijk bij een misser tegen een boom hangt. Bovendien vaak veel wind en dus niet veel last van slingerende fietsers.
Postbank enz is leuk maar geef mij maar de ruimte. 8-)
 
Ik ken die weg ja, ik heb hem geloof ik een keer of 3 gereden.
Maar slechts 1 keer kon ik fatsoenlijk doorrijden de andere keren was het veels te druk. :(
Maar op een rustig tijdstip is het een erg mooi weggetje idd. haarspeldbochten kom je elders in Nederland weinig tegen.
Het lijkt me ook een ideaal weggetje om te rijden met een SM.
 
Ik ken die weg ja, ik heb hem geloof ik een keer of 3 gereden.
Maar slechts 1 keer kon ik fatsoenlijk doorrijden de andere keren was het veels te druk. :(
Maar op een rustig tijdstip is het een erg mooi weggetje idd. haarspeldbochten kom je elders in Nederland weinig tegen.
Het lijkt me ook een ideaal weggetje om te rijden met een SM.

is een SM een motor met veel lerenriempjes ofzo? O-) :+
 
Weg langs de zuidrand van z-limburg (slenaken, epen, vaals) vind ik een stuk leuker. Wel verder weg maar je kan er een stuk harder rijden.
 
Mooi weggetje alleen veel te druk.
Wil je toch in de buurt van Arnhem rijden ga dan bij Huissen de dijk op en rij door tot aan Ochten.
Hier even stoppen voor een heerlijke Capucino met uitzicht op het water om vervolgens dezelfde weg terug te nemen.
Mooie bochtjes, schoon asfalt en goed overzicht door de bocht heen. :} :} :}
 
Bij Arnhem ligt echt 1 van de leukste weggetjes van Nederland. Je moet dan over de 'Posbank' van Rozendaal(GLD) rijden naar De Steeg.(of andersom) :]
Je kronkelt door haarspeldbochtjes en andere scherpe bochten door het bos en over heide, bult op en af!! :9~ Er zijn dan ook vet veel motorrijders daar te signaleren... Alleen nu met de herfst ff wachten i.v.m. blaadjes. :(

En als je hem uit je hoofd kent.... })

Posbank is leuk, maar idd, kom eens naar het noorden (mooi westerwolde), als je in de buurt bent mail maar ff, laat ik je de mooie stekkies zien.
"Vlagtwedde, de op 1 na mooiste gemeente van Nederland"
 
Wat ik super vind en vaak rij is de dijk van Deventer/Terwolde naar Hattum (richting Zwolle). :} Daarna kun je nog ff de dijk naar Kampen pakken (is wel redelijk slecht) en dan nog eens de Kamperzeedijk.
 
Wat ik super vind en vaak rij is de dijk van Deventer/Terwolde naar Hattum (richting Zwolle). :} Daarna kun je nog ff de dijk naar Kampen pakken (is wel redelijk slecht) en dan nog eens de Kamperzeedijk.


Helemaal gelijk :-)

Op deze dijken ben ik veelvuldig te vinden. :} Alleen de zondag vermijden i.v.m. drukte.
 
Klopt. Volgens mij ben ik je toen tegengekomen? Hebt me nog de weg gewezen. Of heb ik nu een andere Kawa-rijder voor me???
 
Mooi weggetje alleen veel te druk.
Wil je toch in de buurt van Arnhem rijden ga dan bij Huissen de dijk op en rij door tot aan Ochten.
Hier even stoppen voor een heerlijke Capucino met uitzicht op het water om vervolgens dezelfde weg terug te nemen.
Mooie bochtjes, schoon asfalt en goed overzicht door de bocht heen. :} :} :}

Dat is idd wel een heersende weg zeg!
Was er een keer op een zonnige zaterdag met de auto en het was niet druk.
Lijkt me heerlijk 's ochtends op de motor :}
 
Tholen, erg leuk, bochten waarbij je goed kan doorkijken naar de volgende bocht, wel eerst een rondje rustig aan om te kijken waar ze staan te controleren, is bijna standaard.
 
Die dijk bij huissen rocks ja :}
Heb alleen wel een keer een hond achter me aan gehad, dat gekke beest wilde me bespringen toen ik erlangs reed, toch nog maar flink gas erop, toen schrokkie wel :]
 
ik vind dit wel een mooi weggetje:

cj_13973.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan