Mooiste weggetje van Nederland

Inderdaad, als je eenmaal in de Eifel bent geweest, dan is NL niet zo leuk meer. Ik wil er dit jaar daarom ook zeker 2 keer weer een weekendje naar toe om lekker te :]

Moet je meegaan naar weekend Heerlen...leer je meteen veel leuke wegen kennen in de Eiffel.
 

JA. En wa's daar mis mee? Nieuw -- deels motorisch althans -- model; ben ik gevoelig voor. Esthetisch behoorlijk verantwoord. Nou, en daar ben ik al hélemaal gevoelig voor.
Maar ach, ook voor goed gemaskeerde marketingpraat ben ik ook niet ongevoelig... dus het zou evenzeer een ktm kunnen worden hoor. Nota bene: zie ik de jouwe niet regelmatig in de Pijp staan?
 
Op maandag 17 februari 2003 12:55 schreef Appie het volgende:JA. En wa's daar mis mee?
niks... monsters zijn heel fraai
Nieuw -- deels motorisch althans -- model; ben ik gevoelig voor. Esthetisch behoorlijk verantwoord. Nou, en daar ben ik al hélemaal gevoelig voor.
Maar ach, ook voor goed gemaskeerde marketingpraat ben ik ook niet ongevoelig... dus het zou evenzeer een ktm kunnen worden hoor. Nota bene: zie ik de jouwe niet regelmatig in de Pijp staan?
ah... nieuw... die maat kende ik nog niet

eh... in de Ostadestraat?
nope, die is van een vriend, die van mij is wat verser.... ;)
 
Yep, ostadestraat. Oranje kleurstelling geloof ik.

dat is zijn "crash" beplating....

zo zag hij er niet zo lang geleden uit:
rick-ready.jpg


is inmiddels aardig wat mee gebeurd... :+


ja, die 800 had ik al opgezocht...waarom niet de S4?
dat lijkt me een feest.... of over een tijdje de KTM V2Duke :9~
 
waarom niet de S4?
dat lijkt me een feest.... of over een tijdje de KTM V2Duke :9~

V2Duke? Aha, '...Der leichteste V2 Motor der Welt.' Kan me herinneren dat ik er iets over hoorde bij Bruggeman.
De S4; tja, in eerdere topics kwam het al vaker aan de orde. Verlijdelijk & kostbaar. Voor een ritje naar Bloemendaar misschien weer wat veel. Van het goede wel te verstaan.
 
Ben net even wezen knallen op een weggetje van de Kwakel naar Uithoorn-Meerwijk, weggetje langs het water, achter Meerwijk voor de kenners. Is een heel klein stukje, maar er zitten heerlijke bochten in! En een voordeel is natuurlijk dat je na een paar keer heen en weer het stuk uit je hoofd kent! :) Asfalt is goed, m'n banden werden zelfs een beetje warm :) Heerlijk sturen dus........... :9~
 
Nou dan mag jij me wel een paar mooie routes uitleggen in omgeving arnhem.

ik woon zelf in wageningen, en heb pas me rijbewijs dus ik weet nog niet veel mooie routes.

groeten Ron

Hoi Ron,
De Posbank is de kampioen! mist je niet op druk tijdstip gaat...verder...
Dijk bij Huissen is leuk stukje, alle dijken in de betuwe aan Rijn en Waal, de Betuwe zelf heeft ook veel slingerwegen, achter Nijmegen zit veel, in de Achterhoek (leuke bochten weinig flitsers), op de veluwe tussen Hoenderloo en :? de A50 ergens :? ... Kijk es op de landkaart, and see for yourself... })
 
Terug
Bovenaan Onderaan