Moonlampje stelt zich even voor

Moonlampje

Rookie
3 aug 2004
11
0
Delft (nog wel)
Haaidiehoo mensen,

Mijn naam is Moonlampje, ik ben een 25 jarige vrouw en woon in zuid holland.
ik ben hier terecht gekomen omdat ik helemaal gek ben van motors en daar vraagjes over heb. al vanaf mijn 14e wil ik mijn motorrijbewijs gaan halen, maar door omstandigheden is dat heeel lang uit de planning geweest. nu sinds een week ofzo kruipt het bloed toch weer waar het niet gaan kan, en ga ik sparen om mijn motorrijbewijs te kunnen gaan halen.
mochten jullie meer over mij willen weten, mag je gerust een kijkje nemen op mijn website die in mijn profiel staat.

groetjes,
Moonlampje
 
Succes monique en welkom hier.

Ik ben sinds kort ook aan het lessen en het is echt geweldig!

z.s.m. beginnen ;)
 
Van waar moon lampje?
moonLamp.jpg


Van harte welkom op motor-forum *D
Snel gaan lessen hoor!
 
welkom meid...

gelukkig nog een meid die nog geen motor rijbewijs heeft...
pfff ikke nie de enige hier...

Maare nogmaals welkom op MF
 
haha thnx voor de reacties ennuh elke week gewoon het lesgeld betalen, KAN ik momenteel nog niet want ik heb het helemaal niet breed dus ik kan het nog helemaal niet betalen.

haha neee ik ben geen MOON lampje maar een mOOnlampje (geen mOEnlampje dus) mijn echte naam is monique en die wordt vaak afgekort naar moon of moontje, dus zodoende.

ja ben ook wel blij om te horen dat er nog meer mensen zijn die hun motorrijbewijs nog niet hebben:D is het trouwens laat als je pas op je 25e gaat lessen?

Moonlampje
 
haha thnx voor de reacties ennuh elke week gewoon het lesgeld betalen, KAN ik momenteel nog niet want ik heb het helemaal niet breed dus ik kan het nog helemaal niet betalen.

haha neee ik ben geen MOON lampje maar een mOOnlampje (geen mOEnlampje dus) mijn echte naam is monique en die wordt vaak afgekort naar moon of moontje, dus zodoende.

ja ben ook wel blij om te horen dat er nog meer mensen zijn die hun motorrijbewijs nog niet hebben:D is het trouwens laat als je pas op je 25e gaat lessen?

Moonlampje

A zo, dat is wel jammer. (rijke vriend of vriendin zoeken ;) )

En op je 25ste is niet laat.. bij mij lest een vent van 42 8-)
 
geef mij maar liever een vriend hoor (waar ik momenteel ook geen behoefte aan heb)

nou zoals het er nu naar uitziet ga ik pas op mijn 180e lessen... pffff
 
Ik ben ook pas gaan lessen op mijn 25ste ;)
Reden waarom ik niet eerer ben gaan lessen: ik heb een handicap aan mijn handen en pas na 12 operaties kon ik een motor bedienen, vandaar.
Zo heeft iedereen wel een reden om te wachten met lessen ;)
Heb je vrienden die wel motorrijden en waar je achterop zit?
 
Ik ben ook pas gaan lessen op mijn 25ste ;)
Reden waarom ik niet eerer ben gaan lessen: ik heb een handicap aan mijn handen en pas na 12 operaties kon ik een motor bedienen, vandaar.
Zo heeft iedereen wel een reden om te wachten met lessen ;)
Heb je vrienden die wel motorrijden en waar je achterop zit?


Mijn beste vriend had een GL 1500, hij zou me een keertje op komen halen voor een ritje op de motor (ken hem via internet) maar als hij er dan was dan kwam het er meestal niet van. later kregen we behoorlijk wat problemen en is het er helemaal nooit meer van gekomen. en nu heeft ie zijn motor verkocht door omstandigheden. verder niemand in mijn buurt die motorrijd. nu ja mijn tijd komt nog wel:D
 
moet nog ff w8 met lessen omdat ik wil sparen. heb namelijk net mn autorijbewijs gehaalt en ja ik ben nu pas 19 jr jong... ach ja volgend jr scheur ik als et goed is ook rond.. als et ff allemaal mee zit...
 
Hoi Monique

Welkom op het MF forum , ik ben pas begonnen met lessen toen ik 39 was dus is 25 zeker niet laat . Ik zag dat jij graag op een GL 1500 wil gaan rijden en je afvroeg of dat niet te zwaar zou zijn , ik ben 1 mei voor het eerst gaan lessen en 17 juni had ik mijn rijbewijs en ben gelijk op de GL 1000 gaan rijden en ik vond dat niet te zwaar , had daarvoor nog nooit op een motor gereden .



haha thnx voor de reacties ennuh elke week gewoon het lesgeld betalen, KAN ik momenteel nog niet want ik heb het helemaal niet breed dus ik kan het nog helemaal niet betalen.

haha neee ik ben geen MOON lampje maar een mOOnlampje (geen mOEnlampje dus) mijn echte naam is monique en die wordt vaak afgekort naar moon of moontje, dus zodoende.

ja ben ook wel blij om te horen dat er nog meer mensen zijn die hun motorrijbewijs nog niet hebben:D is het trouwens laat als je pas op je 25e gaat lessen?

Moonlampje
 
Hoi Monique

Welkom op het MF forum , ik ben pas begonnen met lessen toen ik 39 was dus is 25 zeker niet laat . Ik zag dat jij graag op een GL 1500 wil gaan rijden en je afvroeg of dat niet te zwaar zou zijn , ik ben 1 mei voor het eerst gaan lessen en 17 juni had ik mijn rijbewijs en ben gelijk op de GL 1000 gaan rijden en ik vond dat niet te zwaar , had daarvoor nog nooit op een motor gereden .


ja mijn beste vriend raadde mij ook een gl 1000 aan, maar wat dat betreft ben ik gewoon denk ik wat verwend en wil ik iets hebben wat ik van mijn levensdagen niet kan betalen haha. nu ja anders een 4e hands gl1500 voor 8000 pleuro moet te doen zijn... dan kom je al aardig in de richting.
 
Terug
Bovenaan Onderaan