Moraalridder Toppie !!



Moet je straks in een willekeurig topic vragen of de beveiliging van de Rabo in Uithoorn altijd om 15.00h een bak koffie gaat drinken, met de cassiers.

In een ander topic post je, dat vrijdag effe banden gaat halen in Aalsmeer en dan vraag je, of er veel smeris op de weg tussen Aalsmeer en Uithoorn rijdt.

succes verzekerd.

Tussen door post je in zo een Aldi topic dat die bivakmutsen erg goed zijn die in de aanbieding zijn. Eeen kennis van je heb je er een paar laten halen namelijk....
 
Hoezo..."langharig werkschuw lamlendig tuig" staat er toch nog niet tussen ????
Kan niet overal m'n familieleden op de voorgrond zetten!!
Maar in gedachten ben ik bij je hoor O-) Mag je al weer bijna uit Re-hab ??
Ze hebben me aangesteld als hoofd. Tenminste niemand sprak me tegen nadat ik het voormalig hoofd gekneveld had en in de kast opgesloten.

Nu maar hopen dat er niemand meeleest.
 
Moet je straks in een willekeurig topic vragen of de beveiliging van de Rabo in Uithoorn altijd om 15.00h een bak koffie gaat drinken, met de cassiers.

In een ander topic post je, dat vrijdag effe banden gaat halen in Aalsmeer en dan vraag je, of er veel smeris op de weg tussen Aalsmeer en Uithoorn rijdt.

succes verzekerd.

Tussen door post je in zo een Aldi topic dat die bivakmutsen erg goed zijn die in de aanbieding zijn. Eeen kennis van je heb je er een paar laten halen namelijk....

Wat doe jij eigenlijk met de powermachine's, die muurdoorbrekende grootwielige onverwoestbare "nergens door te stoppen" rooie machine's ?????
Voor alleen op het strand rijden beetje overkill, toch ??
 
Ja, er is zelf hier op MF een collega die voor z'n werk oa zich bezig "mag" houden met het "bekijken" van vuile gore *&%$@#%^@#(%site's....dat type site's waarvan Hawkeye de gebruikers het liefst 14 kilometer aan een touw achter zijn motor aan zou slepen over de A-4. Niet alleen Hawkeye zal er zo over denken trouwens .....

En het is maar goed dat dat soort collega's er ook zijn, en dat ze t kunnen om aan dat soort zaken te werken...ik zou t niet kunnen iig... '(
Nu we 't er toch over hebben; als je die shit op het net zet, ben je toch te tracen? Het lijkt mij een beetje van 'pak me dan maar op'. Of blijkt nu dat ik er echt geen verstand van heb :?
 
Wat doe jij eigenlijk met de powermachine's, die muurdoorbrekende grootwielige onverwoestbare "nergens door te stoppen" rooie machine's ?????
Voor alleen op het strand rijden beetje overkill, toch ??
Met unieke richt ster op de motorkap. *D




Laat maar, want straks heb ik die wek-service van de overheid 's morgens vroeg in mijn slaapkamer.
 
Ik heb niet eens tijd om te internetten tijdens mijn "werk"... O-)
Heb geen draadloos internet in m'n busje... B|
Wel een digicam voor "werk" foto's... :X

20020422_MischaKluin_CrimineelHerry.jpg


Gelukkig heb ik een pomp bij me, da's net alsof ik de banden op pomp... O-)
 
Ja, er is zelf hier op MF een collega die voor z'n werk oa zich bezig "mag" houden met het "bekijken" van vuile gore *&%$@#%^@#(%site's....dat type site's waarvan Hawkeye de gebruikers het liefst 14 kilometer aan een touw achter zijn motor aan zou slepen over de A-4. Niet alleen Hawkeye zal er zo over denken trouwens .....

Ken d'r ook 1 die infiltreerd op motorsites..en het zelfs tot moderator schopt..
Zijn collega's zijn al bang dat ie te diep under cover gaat en zijn prioriteiten vergeet :o

:+
 
Er staat vandaag helemaal niets illegaals op MF, wat moet ik nou weer gaan doen als ik vanmiddag in dienst kom?





:+
 
Bedoelde meer dat dit een MOTOR-forum is, vind Alfa's ook wel leuk om in te rijden (als ze van iemand anders zijn)


Ach, op het www.alfaforum.nl gebruik ik ook de avatar ter linkerzijde. Daar is er nog niemand over gevallen.

Overigens is bij mij pas de op 1 na leukste weg tussen 2 punten een Alfa. Nog een paar weekjes, en dan kan die saaie BMW weg voor een GT :P
 
Kijk dat is helemaal off-topic maar wel superdeluxe
heb zelf al mogen sturen in één en moet zeggen is echt
een mooie rijdersauto

haast een motor !!
 
Ik denk dat je jezelf wel een tikkie te belangrijk maakt, als je denkt dat "de politie" je berichten hier de hele dag uitpluist.....

Zoals Baksteen zegt: de dienders die hier zijn zitten er voor de fun, net zoals iedereen (hoop ik)
Ik zou het ook niet fris vinden om als een soort "geheime politie" alle informatie (wie rijdt er te hard etc.) van dit forum door te brieven. Trouwens: wie interesseert dat slappe gel*l hier???? :+ :+
 
Ach die paar "moraalridder"-antwoorden in een topic, daar kan ik mee leven. Die zijn makkelijk te negeren.

Ik vind die tiendtallen antimoraal-ridders die daar meteen op moeten reageren, en zo een compleet topic weten te verzieken veer erger. :(

Er zijn hier "antimoraal-ridders" die volgens mij continuu topics afstruinen om hun "antimoraalridderschap-fundamentalisme" uit kunnen te dragen.


"Antimoraal-ridders" :r
 
Ach die paar "moraalridder"-antwoorden in een topic, daar kan ik mee leven. Die zijn makkelijk te negeren.

Ik vind die tiendtallen antimoraal-ridders die daar meteen op moeten reageren, en zo een compleet topic weten te verzieken veer erger. :(

Er zijn hier "antimoraal-ridders" die volgens mij continuu topics afstruinen om hun "antimoraalridderschap-fundamentalisme" uit kunnen te dragen.


"Antimoraal-ridders" :r
En dan zijn er ook nog lui die zomaar hun mening durven te geven 8-)

Als je het dan niet eens bent met snelheden van 200++, wheelies, stoppies e.d. dan wordt je door sommigen hier gelijk gedegradeerd tot moraalridder :X :X

[me]Beemerbuffel is benieuwd tot welke categorie hij behoort }) [/me]
 
Terug
Bovenaan Onderaan