Moraalridder Toppie !!

pinin39

MF veteraan
24 apr 2004
2.241
0
borger
Beste mensen ,

ik lees dagelijks stukjes op het forum
en kom best veel stukjes tegen van bijvoorbeeld moraalridder
zoals ik nu begrijp zijn er dus ook "wouten" "juuten" "smerissen" oftewel
motoragenten die dit forum bezoeken .

En ik vindt het geweldig !!!

kijk , ik ben ook niet gek van de politie en heb altijd het idee dat ze het op me gemunt hebben maar het is natuurlijk wel geweldig van die jongens dat ze op het internet gewoon op een duidelijke manier aangeven waarom iets wel of niet mag.

Kortom toppie jongens !!

:}
 
nja leuk dat er 2-3 af en toe wat uit leggen...minder leuk dat er veel meer anoniem meelezen op zoek naar "zware criminele activiteiten" :r
 
Waar gaat het nou over ???

loopt iedereen over mijn grote passie te zeuren !!

ik weet dat een Alfa Romeo minder betrouwbaar is
ik weet dat ze vroeger roesten
ik weet dat ze in waarde dalen

Maar het rijdt echt super en zeker een V6 Turbo !!!

ieder zijn lol denk ik dan maar !
 
Waar gaat het nou over ???

loopt iedereen over mijn grote passie te zeuren !!

ik weet dat een Alfa Romeo minder betrouwbaar is
ik weet dat ze vroeger roesten
ik weet dat ze in waarde dalen

Maar het rijdt echt super en zeker een V6 Turbo !!!

ieder zijn lol denk ik dan maar !
Bedoelde meer dat dit een MOTOR-forum is, vind Alfa's ook wel leuk om in te rijden (als ze van iemand anders zijn)
 
Beste mensen ,

ik lees dagelijks stukjes op het forum
en kom best veel stukjes tegen van bijvoorbeeld moraalridder
zoals ik nu begrijp zijn er dus ook "wouten" "juuten" "smerissen" oftewel
motoragenten die dit forum bezoeken .

En ik vindt het geweldig !!!

kijk , ik ben ook niet gek van de politie en heb altijd het idee dat ze het op me gemunt hebben maar het is natuurlijk wel geweldig van die jongens dat ze op het internet gewoon op een duidelijke manier aangeven waarom iets wel of niet mag.

Kortom toppie jongens !!

:}

Ik lees ook vrijwel dagelijks hier. Alleen stukjes van "moraalridder" ben ik nog niet tegengekomen ??

Enne.... het barst hier van de cop's :P , maar zover ik weet alleen in vrije tijd en met dezelfde bedoelingen als jij: fun ;)


en van de vrachtwagenchauffeurs, ITérs, bakkers, taxichauffeurs, visboeren, zelfstandig ondernemers, andere oplichters, huisartsen, werklozen, studenten enzenz....allemaal "net mensen"... ;)
 
Enne.... het barst hier van de cop's :P , maar zover ik weet alleen in vrije tijd en met dezelfde bedoelingen als jij: fun ;)

Serieus :? hoor andere verhalen van collega's van je ;)

niet specifiek over mf hoor, zelf niet alleen over motoren..maar wel dat ze fanatiek op internet de boel in de gaten houden..
 
Ik heb niks tegen de politie, dat kan hiet nier meer sinds baksteen mod is B| :+
 
Vind het zelf wel een goeie zaak dat oom agent ook op het forum zit.
Als sommige regels wat toegelicht worden kan/is er vaak meer begrip voor bepaalde regels.
Zou dit niet gebeuren lijken veel regels m.i. veel meer op geldklopperij ;)
 
Ik lees ook vrijwel dagelijks hier. Alleen stukjes van "moraalridder" ben ik nog niet tegengekomen ??

Enne.... het barst hier van de cop's :P , maar zover ik weet alleen in vrije tijd en met dezelfde bedoelingen als jij: fun ;)


en van de vrachtwagenchauffeurs, ITérs, bakkers, taxichauffeurs, visboeren, zelfstandig ondernemers, andere oplichters, huisartsen, werklozen, studenten enzenz....allemaal "net mensen"... ;)
:( Waarom moet dat nou weer over mij gaan. '(
 
Serieus :? hoor andere verhalen van collega's van je ;)

niet specifiek over mf hoor, zelf niet alleen over motoren..maar wel dat ze fanatiek op internet de boel in de gaten houden..
Ja, er is zelf hier op MF een collega die voor z'n werk oa zich bezig "mag" houden met het "bekijken" van vuile gore *&%$@#%^@#(%site's....dat type site's waarvan Hawkeye de gebruikers het liefst 14 kilometer aan een touw achter zijn motor aan zou slepen over de A-4. Niet alleen Hawkeye zal er zo over denken trouwens .....

En het is maar goed dat dat soort collega's er ook zijn, en dat ze t kunnen om aan dat soort zaken te werken...ik zou t niet kunnen iig... '(
 
Terug
Bovenaan Onderaan