more power!

Yep, maar of die meneer met zijn auto ook op de openbare weg mag rijden? Denk van niet. Snap best dat die gozer geschrokken is, een auto die naast je een wheelie trekt is geen kattepis. Dat komt ook bij de meeste stoplichten niet voor denk ik ;) . Maar om dan meters verder de motor onderuit te remmen getuigd of van trage reactie of gewoon een stomme fout |( denk zelf aan het laatste. Deuk in de fiets en dubbele deuk in het ego :P
 
Volgens mij remt de auto en moet de motorrijder ook remmen anders klapt ie erachter op en remt ie zichzelf onderuit

Als je het filmpje een paar keer afspeelt (op het punt dat hij onderuit gaat) dan zie je dat er iets van de auto los komt..
ik denk dat de motorrijder daardoor schrikt en op de rem knalt
 
Als je het filmpje een paar keer afspeelt (op het punt dat hij onderuit gaat) dan zie je dat er iets van de auto los komt..
ik denk dat de motorrijder daardoor schrikt en op de rem knalt
schiet inderdaat is van die auto en gaat recht op die motor af dan zou ik ook schrikken.
 
is een mega getunde mustang, pro drag racer, hij komt schuin op de hayabusa's baan en daardoor remt die gast zichzelf onderuit (als je goed kijkt zie je dat die motor met een BLOED vaart op die auto af kwam, hij zou m zeker inhalen...)

ook lijkt het alsof die mustang wat rotzooi dropt, als je m stil zet net voordat je die busa ziet vallen zie je allerlei rotzooi van die achterkant af komen, zal wel weer wat in t blok zijn en laat weer wat olie voor die busa achter...
 
is een mega getunde mustang, pro drag racer, hij komt schuin op de hayabusa's baan en daardoor remt die gast zichzelf onderuit (als je goed kijkt zie je dat die motor met een BLOED vaart op die auto af kwam, hij zou m zeker inhalen...)

ook lijkt het alsof die mustang wat rotzooi dropt, als je m stil zet net voordat je die busa ziet vallen zie je allerlei rotzooi van die achterkant af komen, zal wel weer wat in t blok zijn en laat weer wat olie voor die busa achter...
:^
 
ik kan me trouwens best wel voorstellen dat er op zulke banen wel wat olie e.d. te vinden is. Niet echt moeilijk om je daarop onderuit te remmen...
 
die auto slipt en draait een rondje op de baan kijk maar goed dan zie je zijn koplampen an dan zijn achterlicht weer.Maar hij is fucking snel ja
 
poepoe...

een dragracer tegen een standaard busa... :X

tis hetzelfde als je een opgefokte turbo busa tegen een standaard mustang zet.
 
ik zou bijna zweren dat ik zag dat die witte auto gewoon op de baan van de motorrijder kwam en ineens behoorlijk afremde. Voor de busa was het of onderuit remmen of tegen de betonplaten rechts geplet worden of achter op de auto klappen...
lijkt me dit de minst pijnlijke oplossing...
 
In het midden van de baan stond een bordje of een tijds aandudiing of iets de auto reed dit omver en gaf het cadeau aan de rijder in de rechterbaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan