Morgen 11.00 uur moet ik afrijden

En nog iemand in spannende afwachting })
Hopen dat ie/je geslaagd is/bent!!!

Spurt spurt is ie geslaagd :?

Shoot, het is LCB maar ;)
 
Ik blijf positief :P

Hij is nu geslaagd en terug naar de rijschool om alles uit te trekken.
Dan naar een fotograaf voor pasfoto's met een ik ben blij gezicht om vervolgens 3 uur op het gemeentehuis te wachten op een stalen bank/stoel om eindelijk dat dure ding in ontvangst te mogen nemen.
 
Hij heeft het gehaald. Hij is nu pasfoto's maken, en staat in de rij voor zijn rijbewijs.

Anders kan het nooit zo lang duren...

toch :?
 
Of hij zit op dit moment in een cafe z'n verdriet te verzuipen en wil ff niks meer horen over motoren, motor-forum of al het andere wat maar enigszins aan motoren is gerelateerd (moeilijk voor te stellen, maar toch) ;)

Sorry, ben toch meer het "fles is half leeg" type :P
 
duurt idd lang, kan van alles betekenen.

1) De weg kwijt geraakt (en examinator)
2) in de cel (al genoemd, ik weet het)
3) Bij een ambtenaar (of blauw of gemeentehuis en dat duurt zeker lang extra nog want het was lunch)
4) ...

Nu maar hopen dat hij het lef heeft om ook te posten als hij gezakt is... :+

ieniemiene en lcb hebben vast al pijn in de vingers van het duimen... :P
 
Waar blijft ie toch!?!??!?!
Zou ie gezakt zijn? ;(

Of het gemeentehuis is dicht....en gaat ie gewoon voor de deur liggen, zodat ie morgen het eerste aan de beurt is en dat ie zun rijbewijs meteen kan ophalen&rijden dan maar. Heb ik ook gedaan....
 
Nu maar hopen dat hij het lef heeft om ook te posten als hij gezakt is... :+

ieniemiene en lcb hebben vast al pijn in de vingers van het duimen... :P

Ik ben ermee gestopt. Of hij heeft hem of niet. Daar valt nu niks meer aan te veranderen.
En als hij niet durft te posten dat hij gezakt is, dien ik een schade clame in wegens het slijten van de velletjes op mijn duimen :+

Moet wel even kwijt dat als ik zie dat er weer wat gepost is, ik even kijk.... Maar steeds is het weer iemand die post dat het te lang duurt '(
 
Een aantal maanden geleden was er toch ook zo'n gast hier op het M-F die z'n lesmotor compleet verrot had gereden tijdens het examen....
 
Ik ben ermee gestopt. Of hij heeft hem of niet. Daar valt nu niks meer aan te veranderen.
En als hij niet durft te posten dat hij gezakt is, dien ik een schade clame in wegens het slijten van de velletjes op mijn duimen :+

Moet wel even kwijt dat als ik zie dat er weer wat gepost is, ik even kijk.... Maar steeds is het weer iemand die post dat het te lang duurt '(

Ja, maar het duurt ook zo lang. Al moet ik zeggen toen ik mijn rijbewijs haalde was ik zo opgelucht, blij en totaal geluzalig, dat ik pas na drie uur mijn maten belden. Die durfden mij niet te bellen omdat ze dachten dat ik gezakt was. Misschien is hij wel gebak halen voor zijn examinator
 
Een aantal maanden geleden was er toch ook zo'n gast hier op het M-F die z'n lesmotor compleet verrot had gereden tijdens het examen....
Dit had je voor het examen moeten posten })

Moet wel even kwijt dat als ik zie dat er weer wat gepost is, ik even kijk.... Maar steeds is het weer iemand die post dat het te lang duurt
en weer voor niets gekeken })
 
Terug
Bovenaan Onderaan