Morgen 11.00 uur moet ik afrijden

Ralfonso

Die hard MF'er
3 jan 2002
529
0
Gouda
Aloha,

Ik moet morgen om 11.00 uur afrijden. Heb er lang genoeg op gewacht. Ik slaag vast wel. Zou ook beter zijn voor de examinator anders maak ik er een ex-examinator van(kopstoot met helm op bijv :j ). Zo nu ga ik pitten.
 
Successs en waarom post je dit topic net voordat je gaat slapen? Lees je al onze goedbedoelde reacties niet meer. :P
 
Ik zal in ieder geval voor je duimen!

Half jaartje geleden motor gedaan

en... deze morgen auto-examen gedaan, en... geslaagd!!!

goed voorbeeld deed toch volgen??? :9~

Succes,
Bert
 
niet te overmoedig en denken dat doe ik wel
goed om je heen kijken en houdt je aan de snelheid + een beetje

en ben jezelf en doe je niet beter voor dan je bent
 
Laatst bewerkt:
Aloha,

Ik moet morgen om 11.00 uur afrijden. Heb er lang genoeg op gewacht. Ik slaag vast wel. Zou ook beter zijn voor de examinator anders maak ik er een ex-examinator van(kopstoot met helm op bijv :j ). Zo nu ga ik pitten.

Als je zakt een kopstoot naar de examinator???? Stoer hoor die praat :j :j

Als je net zo kunt rijden als je kunt lullen dan zit het wel goed, maar meestal overschatten de mensen met een grote bek zichzelf 8-)
 
Suc6 mate :) , en gewoon denken dat je het gaat halen, dan ga je het gewoon halen, zo heb ik althans wel gedacht ;) :)
 
Als je zakt een kopstoot naar de examinator???? Stoer hoor die praat :j :j

Als je net zo kunt rijden als je kunt lullen dan zit het wel goed, maar meestal overschatten de mensen met een grote bek zichzelf 8-)

Maak je niet dik, deze jongen is gewoon een beetje gespannen. ;)

Maar veel suc7 en blijf rustig een foutje maken is niet erg als je maar laat zien dat jij de baas bent op de brommer en je het verkeer kan inschatten.
 
Ook al is dat over 75 minuten....:

S U C C E S ! ! !

(waarschijnlijk heb je nu nog 'snel' een lesje)
 
Is nu net begonnen aan zijn laatste uurtje les, en al lekker in de spanning waarschijnlijk. ;)
 
Ook al lees je het niet meer, succes.

En die examinator een kopstoot verkopen is idd een strakke zet, weet je meteen dat je de eerste volgende 10 keer dat je moet afrijden weer zakt.

Maar ja, spanning he ;)
 
duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim

:P
 
duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim

:P

Ik had net hetzelfde idee!!!! Ben jij me voor. Maar goed.... duimen doe ik dus ook (en ik heb hem niet in mijn mond!)
Hopen dat dit gaat werken
 
hoe zou het gaan, het is hier 11.00 uur... wat? Ik krijg wat door uit de andere wereld. Nu al gezakt }) })

Geintje :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan