Morgen (13 april) rijden in Fryslân?

Revolution

MF veteraan
2 jun 2001
16.917
3
Heb m'n brommertje weer terug, nu nog hopen dat het probleem met het verzuipen helemaal is opgelost. Heb een heel klein stukje gereden en dat ging zonder problemen maar wie weet...

Ik ga er echter vanuit dat hij weer goed is, dus wat doen we dan? :? Juist... rijden natuurlijk. :9

Waar, wanneer, wie?

Ik wil morgen wel ff bij Drachten spelen, was vorige keer ook errug leuk. :) Kunnen eerst wel ff verzamelen bij Mac Heerenveen om laten we zeggen een uurtje of 13:00? Of eerder/later?

Zeg het maar... 8-)
 
Kunnen we net zo goed bij de mac in Drachten afspreken lijkt me.
Ja. Vind ik ook :9 Maar dan is de kikker nog koud als ik daar aankom, effe rustig aan dan ;)

Maakt mij niet uit welke Mac we verzamelen, als we in Drachten doen wil ik wel een routebeschrijving maken hier, zodat anderen het ook weten te vinden.

En...als we flauw van de bochtjes zijn (of als er weer een of andere Gsxr stilvalt) staat de koffie natuurlijk weer klaar bij kikker! 8-)
 
Drachten heeft toch ook wel een Mac? Zien we ook nog es een andere... :P
Maarre.. ik kom ook hoor... (of ik op tijd ben, is altijd afwachten ;) )
 
Die mac in drachten is supersimpel te vinden. Drachten West (Zo heet dat toch?) de snelweg af en dan constant rechtdoor. Verschijnt ie vanzelf rechts
 
Heb m'n brommertje weer terug, nu nog hopen dat het probleem met het verzuipen helemaal is opgelost. Heb een heel klein stukje gereden en dat ging zonder problemen maar wie weet...

Ik ga er echter vanuit dat hij weer goed is, dus wat doen we dan? :? Juist... rijden natuurlijk. :9

Waar, wanneer, wie?

Ik wil morgen wel ff bij Drachten spelen, was vorige keer ook errug leuk. :) Kunnen eerst wel ff verzamelen bij Mac Heerenveen om laten we zeggen een uurtje of 13:00? Of eerder/later?

Zeg het maar... 8-)

Helaas, ik heb andere dingen te doen, maar ga binnenkort mee. Tenzij mijn fiets opeens verkocht wordt (zal wel niet).
Volgens mij heb ik je vandaag in Emmen gezien met Ramon. Kan dat?
Ben je nog bij Holsloot geweest? Zo ja, wat is de snelheid erop?
 
Ja. Vind ik ook :9 Maar dan is de kikker nog koud als ik daar aankom, effe rustig aan dan ;)

Maakt mij niet uit welke Mac we verzamelen, als we in Drachten doen wil ik wel een routebeschrijving maken hier, zodat anderen het ook weten te vinden.

En...als we flauw van de bochtjes zijn (of als er weer een of andere Gsxr stilvalt) staat de koffie natuurlijk weer klaar bij kikker! 8-)


Hey kikker, ik zou als ik jou was wel effe kijken of de Mac Drachten inmiddels open is, of jullie moeten Rev geen ontbijt gunnen }) ... dat kan ook. Van de week waren ze namelijk aan het verbouwen, alleen de MacDrive was open. Heb er niet echt op gelet, maar volgens mij waren ze vrijdag nog bezig.... :)
 
Godver de godverdomme ;(

Vandaag eindelijk m'n motor weer bij de garage opgehaald, wil zonet nog ff een stukje rijden en na een paar honderd meter, hier nog op de rondweg alweer hetzelfde probleem. ;( Inhouden, stotteren boven de 4000 toeren.

Ik ben er morgen dus niet bij. ;( ;( ;( GODVER %*&^#$^#$ Kutzooi... '(
 
Godver de godverdomme ;(

Vandaag eindelijk m'n motor weer bij de garage opgehaald, wil zonet nog ff een stukje rijden en na een paar honderd meter, hier nog op de rondweg alweer hetzelfde probleem. ;( Inhouden, stotteren boven de 4000 toeren.

Ik ben er morgen dus niet bij. ;( ;( ;( GODVER %*&^#$^#$ Kutzooi... '(

Ik weet nog wel een leuk dingetje te koop ;)

Dat was jij dus niet die ik gezien heb vandaag?
 
Godver de godverdomme ;(

Vandaag eindelijk m'n motor weer bij de garage opgehaald, wil zonet nog ff een stukje rijden en na een paar honderd meter, hier nog op de rondweg alweer hetzelfde probleem. ;( Inhouden, stotteren boven de 4000 toeren.

Ik ben er morgen dus niet bij. ;( ;( ;( GODVER %*&^#$^#$ Kutzooi... '(

Wat een f*ckzooi zeg!
Niks opgelost dus bij de garage.. vakwerk hoor |(
 
Ik weet nog wel een leuk dingetje te koop ;)

Dat was jij dus niet die ik gezien heb vandaag?
Dat was ik niet nee....

Godver ik baal als een stekker. :( 1 Voordeel... heb gelukkig nog niet betaald voor deze "reparatie"...

Hun verhaal: we hebben carbs uitelkaar gehaald en leek dat er vlotter bleef hangen, waarschijnlijk is het nu goed. Nou... mooi niet dus. Niks beter geworden. |(

Mag nu nog wel opschieten ook, TOMS nadert ook al... |(
 
Dus effe resumé:

Locatie: McDonalds Drachten

Tijdstip: 13:00

Deelnemers:

Superfrog
Rage
Skoezie
Random Hero
...any more?..
 
Godver de godverdomme ;(

Vandaag eindelijk m'n motor weer bij de garage opgehaald, wil zonet nog ff een stukje rijden en na een paar honderd meter, hier nog op de rondweg alweer hetzelfde probleem. ;( Inhouden, stotteren boven de 4000 toeren.

Ik ben er morgen dus niet bij. ;( ;( ;( GODVER %*&^#$^#$ Kutzooi... '(

:( !!!
 
Godver de godverdomme ;(

Vandaag eindelijk m'n motor weer bij de garage opgehaald, wil zonet nog ff een stukje rijden en na een paar honderd meter, hier nog op de rondweg alweer hetzelfde probleem. ;( Inhouden, stotteren boven de 4000 toeren.

Ik ben er morgen dus niet bij. ;( ;( ;( GODVER %*&^#$^#$ Kutzooi... '(


Wat een stelletje prutsers daar zeg :( ,hoop voor je dat ie de 22e weer klaar is,ik ga wel ff proberen een kar voor je te regelen om de brommer ff naar Dokkum te brengen .
 
Godver de godverdomme ;(

Vandaag eindelijk m'n motor weer bij de garage opgehaald, wil zonet nog ff een stukje rijden en na een paar honderd meter, hier nog op de rondweg alweer hetzelfde probleem. ;( Inhouden, stotteren boven de 4000 toeren.

Ik ben er morgen dus niet bij. ;( ;( ;( GODVER %*&^#$^#$ Kutzooi... '(

Das flink balen...

Gelukkig doet mijn duc het wel *D ; maar kan ik er morgen niet op rijden..........moet rijden op een Soes :X })

Dus ben er zelf niet bij!
 
A

Als julle me zien rijden op een rooie Honda NTV 650

Zwaai dan ff haha.

Ik ben waarschijnlijk in de buurt van het Uretepster verlaat.
13:00 kan ik niet komen omdat ik dan meestal wakker word en eet.


1 opluchting vandaag niet de kroeg in.
 
Wil ook rijden :( ... ga ook wel rijden alleen in koekblik.
Samen met me Pa bij nieuwe motor kijken in Munster (D) (voor me pa).

Had graag mee gegaan, erg naar me zin gehad daaro in drachten vorige keer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan