Morgen (19/3) voor de rechtbank, duimen aub

Mijn god..... als ik dit lees zinkt toch de moed mij enigzins in de schoenen. Ik mag 23 april naar Lelystad... voor 71 km te hard.

gvd...heb geen werk meer, heb geen geld meer, maar of dat in mijn voordeel werkt? Ik betwijfel het.
 
Slik... 71 das veul ja... ik ga iig voor je duimen, bij mij heeft et ook geholpen!
 
moet binnenkort ook weer voorkomen, volgens de blauwe rugridders 171 waar je 80 mocht. Had m'n motor en rijbewijs na 2 weken weer terug na enkele brieven en wat gebel. Nu nog weer voorkomen voor de strafmaat,balen.

Dayum ! das zelfs 91 te snel... nog SLIKker !
 
gasten koop een stinger !!
Ik weet het is geen garantie voor geen boete , maar met de combinatie : goed in je spiegels kijken ,is dat wel beter.
Je kan zòn ding stingerventura /vectoreurope966 perfect in je motor bouwen.
Je haalt het eruit ! :]
 
Risico van het vak. Succes in ieder geval ik zal voor je duimen.

Helaas komt het ondertussen op mij over als of je in nedereland (weet niet hoe het in belgie is) beter iemand na een avondje stappen helemaal totalloss kunt beuken als dat je op een lege snelweg gewoon ff wilt ontspannen.

Point! Ik dacht dat dit een democratisch land was, maar zoveel hebben we niet te zeggen hè?! :?
[me]SageCloud is nog maar een groentje in het leven, dus snapt het nog niet helemaal. Is pas 19 en heeft al 2 keer mogen stemmen. WHOEPIE! :+ Maar of het nou geholpen heeft... :? [/me]
 
gasten koop een stinger !!
Ik weet het is geen garantie voor geen boete , maar met de combinatie : goed in je spiegels kijken ,is dat wel beter.
Je kan zòn ding stingerventura /vectoreurope966 perfect in je motor bouwen.
Je haalt het eruit ! :]

Absoluut juist ...
Na de 2e keer dat ze mijn rijbewijs afgepakt hebben :( :( (auto's kunnen ook veel te snel) heb ik dan ook maar een BEL975R in mijn Golfje ingebouwd O-) en die zijn HEEL illegaal in Belgie O-) en sindsdien wordt ik steeds minstens 200 à 300m op voorhand gewaarschuwd voor de pakkemannen :) :) :)

En het mooiste van al ... zon BEL975R kan je mits een beetje knutselen ook op een motor doen passen (zie ook eens op www.flitsservice.nl) *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan