Morgen 1ste les

Blue

Die hard MF'er
18 mei 2004
602
0
Zwanenburg
Hallo allemaal,

Eindelijk gaat het gebeuren morgen ( zaterdag ) om 10 uur krijg ik mijn eerste les, kan haast niet wachten.
Maar eerst nog even mijn helm en kleding ophalen om 9 uur, pffffffffffff dus wel vroeg opstaan op mijn vrije dag maar dat heb ik er graag voor over.
Dus mensen in de buurt van Hoofddorp, allemaal binnen blijven....
Ik zal waarschijnlijk niet eens van het oefen terrein afkomen al hoop ik het wel.
Jullie krijgen wel een up-date morgen als ik geweest bent.

Groetjes Elly

idd het weer is al de helft van een leuke les. ik moest lessen met regen en temperatuur onder de nul. Nog steeds wel leuk. Maar tog (ietsjes) minder :D:D

i wish you much fun

Heel veel plezier morgen en doe voorzichtig. Dat zal vast lastig worden met slapen vandaag, vrees ik ;)

Mike

Ja dat vrees ik ook, dat ik niet in slaap zal vallen
Maar goed ik neem nu een neut en ben gelukkig wel moe......... dus moet lukken

Elly

Don't worry. De eerste keer van 50cc naar 500cc was voor mij ook een stap. Met brommer rijden leer je negen van de tien keer verkeerde dingen aan. Pas met een schakelbrommer kan je van een voordeel spreken (schakelen...).

Tof, meer Nederlanders op de moto! ^_^

Nou dat is dan in mijn voordeel want ik heb altijd schakel brommers gereden, en verleden weekend heb ik nog een stukje gereden op een motor en niets verleerd, dus ik zie het allemaal niet somber in, alleen moet ik wel de BV leren. Ik heb in het verkeer nu al zo;n 20 jaar ervaring dus dat zal ook wel lukken. Kijken Kijken en nog eens Kijken heb ik gelezen dus dat zal ik zeker gaan doen.

Elly

owjee ! ik moet morgen mn 11de en 12de les doen!!

Volgende week vrijdag afrijden met nog maar 14 lessen en geen auto rijbewijs!!
Voordeel is wel dat ik eerst mn BV heb gehaald voordat ik de weg op ging.
Zijn 14 lessen genoeg denken jullie?
heb nog geen B rijbewijs :|

Als jou examinator vind dat je er klaar voor bent, moet het gewoon lukken
Wanneer moet je afrijden, we zullen duimen voor je.
Ik zelf hoop ook eind van de zomer mijn rijbewijs te hebben, maar of dat lukt....

Succes,

Elly

Welnee je zakt niet hoor
We gaan met zijn allen duimen en dan komt het goed.
Wie is Oosterpoort? Waar zit dat?

Elly

Terug
Bovenaan Onderaan