Morgen afrijden!!

CustomVT1100

Die hard MF'er
12 mrt 2006
658
0
rijssen
vanmidag bijzondere verrichtingen gehaald!!!
morgen afrijden om half 12 en dan touren op mn:
yamaha.jpg
 
Laatst bewerkt:
haha volgens mij voor een eerste motor begin je behoorlijk hoog idd... deze R1 vooral deze dit jaar model schijnt nogal fel te zijn... :D
 
thx voor de reacties!!!
haha doe ut wel rustig aan hoor!!!!!!!!!!!!!

greetz :] :] :] :]

Goed begrijpen dat het niet alleen rustig aan op de rechte stukken moet zijn... daar gaat meestal niet zoveel fout...


Nee de bochten...
Geef iets teveel gas, en de R1 wordt boos :Y
Dan gaat ie met zn achterwiel driften, en daarna probeerd ie je eraf te gooien... (highsider)


Rij ook niet te hard op bochten af...


Echt serieus hoor... zou zonde zijn als je ermee onderuit gaat...
 
succes ;)

en doe het maar kalm aan in het begin, leer de motor kennen
 
GESLAAGD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
GESLAAGD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* GESLAAGD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* GESLAAGD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* GESLAAGD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* GESLAAGD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* GESLAAGD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* GESLAAGD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* GESLAAGD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* GESLAAGD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
 
Gefeliciteerd *O* *O* *O* , Doe je rustig aan met je net nieuwe motor....
Nou kan je lekker touren met dit mooie weer }) :] ;)
Ik zal naar je :W als ik je zie rijden :)

Groetjes Number 23
 
GEFELICITEERD!! *O* *O*

Probeer inderdaad eerst rustig te touren en je motor te leren kennen. Is namelijk niet echt een tour-motor! :X Zou ook zonde zijn als je direct al weer je rijbewijs moet inleveren... of erger...

Hoe dan ook, wil niet teveel zeuren dus ik wens je heel veel plezier met dit lekkere weer maar dat zal wel lukken denk ik!! :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan