Morgen afrijden!!

thx!!!!!!!!
hele middag aan touren geweest!
nu ff pauze en dan weer weg :P :P
rijd lekker niet te onbenullig gereden :D
fijn touren over de holterberg en omstreken.

greetz *O*
 
wat een kracht zit er in dat ding :Y :Y :Y :Y :Y
als j hem iets doortrekt PIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUW....
ma niet te onbenullig trek ik hem door.
het is wel super fijn om te rijden zonder die instructeur..

greetzza
 
gefeliciteerd..
[me]ApC_IcE zou niet weten hoe je je voelt aangezien ik al reed voor ik me rijbewijs had op mijn 'monster'[/me]
 
GESLAAGD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
GESLAAGD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* GESLAAGD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* GESLAAGD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* GESLAAGD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* GESLAAGD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* GESLAAGD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* GESLAAGD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* GESLAAGD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* GESLAAGD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

GEFELICITEERD!!!
:} :} :} :}
 
zo ben er net weer geen krassen en deuken opgelopen gwoon lekker gereden!!!!!!!
jammer dak morgen moet werken anders morgen hele dag rijden :P :P :P
morgen aaf wel ff en zaterdag + zondag *D *D
is wel super vet rijden :P :P
en die uitlaat PIEUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUW knallen als dat ding doet :D:D:D

greetza *D *D *D *D
 
maar de 98er is de mooiste!!!
ok en de sp dan...
die komt wel over een paar jaar....
alleen deze kleuren rood/wit al :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

greetz
 
Terug
Bovenaan Onderaan