Morgen: Almere - Nijkerk - ?

Ik maar een fotootje (sorry Jaro, BB was onscherp... Zelfs te snel alsie stilstaat :P ).
full
 
Ja ging lekker die laatste rondjes, kwam alleen de laatste bocht een beetje hard uit, maar ging wel erg lekker. :)

Was sowieso erg lekker vandaag. *D

Zijn er trouwens nog meer foto's?

Meer foto's?

Ja, kreeg er vandaag één binnen van CJIB, 103 gereden i.p.v. 80: €63,-

:(

Jullie komen ook nog wel aan de beurt, vermoed ik.....
 
Hier is het ergens geweest, ik denk dat leuke dijkje tussen deventer en zwolle, zo te zien.

Waar Martin nog die linke inhaalactie had....

full
 
D`oh, das minder. Ik heb ook (nog) geen boete. Zelfs niet voor die ene toen ik ernaar toe reed.

[me]Mich gaat nu zijn brievenbus dichtspijkeren[/me]
 
D`oh, das minder. Ik heb ook (nog) geen boete. Zelfs niet voor die ene toen ik ernaar toe reed.

[me]Mich gaat nu zijn brievenbus dichtspijkeren[/me]

Dat zou wel heel erg balen zijn twee boetes op één dag! Met z'n allen hopen op mislukte foto's... ;(
 
Zou wel balen zijn als je er 2 krijgt op één dag.

Maar troost je, misschien reed ik daar harder dan jullie (of juist niet :) )
 
Zou wel balen zijn als je er 2 krijgt op één dag.

Maar troost je, misschien reed ik daar harder dan jullie (of juist niet :) )

volgens mij reed ik toen achteraan..misschien dat ik dan net achter een auto vast zat... :) ..... of dat ik er net eentje aan het inhalen was... :(
 
Heb vandaag al heel wat geluk verspeeld... KLPD kwam naast me rijden tijdens proefrit. Zo met z'n hand van 'rustig aan'. Had 220 km/u gereden. Daarna ging hij gelukkig weer verder.

Topsnelheid op die dijk is rond de 160 geweest bij mij...
 
mischien kom ik morgen om 2 uur wel bij brouwers ,met mischien nog 2 maten en rijden dan met jullie mee,als jullie dit leuk vinden.
wij rijden ook supersports :9 :9 :9 :{ :]
 
ehh, groene flits. Dit is een oud topic, omhoog geschopt omdat er boetes op de deurmat zijn gevallen.

Ik ga morgen werken, maar je bent waarschijnlijk welkom bij Brouwers :)
 
ehh, groene flits. Dit is een oud topic, omhoog geschopt omdat er boetes op de deurmat zijn gevallen.

Ik ga morgen werken, maar je bent waarschijnlijk welkom bij Brouwers :)

o shitt
heb ik ff niet goed gelezen, :? maar mischien ga ik toch wel even kijken of er meer mf ,ers zijn die gaan rijden. :)
 
Postbode is geweest...heel angstig naar de brievenbus gelopen..geen boete !
nou ja, niet te vroeg juichen
 
Terug
Bovenaan Onderaan