Morgen de grote dag

Gefeliciteerd joh!
Gelukkig niet afgelast, kun je lekker gaan :]
Rustig aan en veel veilige en plezierige kilometers dan maar.
 
Oud Indiaans spreekwoord zegt: Hebben is hebben, krijgen is de kunst.

Van harte! Veel mooie en veilige kilometers gewenst!

:] :] :]
 
gefeliciteerd.jpg
 
YAHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO, geslaagd. Was wel ff glibberen voor het examen maar tijdens was het droog. Papiertje is binnen in ieder geval, nu nog naar het gemeentehuis en dan geloof ik het pas echt. Dank voor het duimen. :}


Gefelicidingest !!!!!!!! *D
 
YAHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO, geslaagd. Was wel ff glibberen voor het examen maar tijdens was het droog. Papiertje is binnen in ieder geval, nu nog naar het gemeentehuis en dan geloof ik het pas echt. Dank voor het duimen. :}

Van harte Hanstek met het behalen van je Atje......... :}
 
Heeeeeeejjjjjjjjj, gefeliciteerd joh!!!

Ff keertje samen stukkie doen dan??Spijkcity en Maassluis is niet zo ver weg!
Thanks, dat doen we een keer,ik rijd elke dag langs maassluis als ik naar mijn werk ga dus ik stop wel een keer. Eerst wacht ik ff op mooi weer en dan haal ik mijn motor weer op. Ik had hem in Veenendaal gestald voor de winter.
 
gefeliciteerd hansstek

Zo'n shadow heb ik net vorige week de deur uitgedaan voor een
gixxer 750, nog 3 nachies slapen voor ik hem op kan halen :)
 
Thanks, dat doen we een keer,ik rijd elke dag langs maassluis als ik naar mijn werk ga dus ik stop wel een keer. Eerst wacht ik ff op mooi weer en dan haal ik mijn motor weer op. Ik had hem in Veenendaal gestald voor de winter.

Veenendaal?????????? Waarom in godsnaam zo ver weg dan joh???
 
op zeker dat ik het eerder doe.
Ik heb 15 jaar in Veenendaal gewoond en heb daar nog een goede vriend waar ik mijn motor in zijn verwarmde kelderbox kan stallen. Ik heb hem in oktober naar Veenendaal gereden en daar staat hij dus nog steeds.
Maar ik denk wel dat ik er daar op 9 mei bij zal zijn, Het is alleen moederdag volgens mij dus moet ik even kijken wat ik doe. (moeder mee misschien :) )
 
Terug
Bovenaan Onderaan