morgen de grote dag!!!!!!!!!!!!!

eliminater

Rookie
24 feb 2005
10
0
elsloo
morgen moet ik om 2 uur afrijden. ik heb er wel vertrouwen in, ik hoop wel dat het dooorgaat want het weer word niet al te best. kan ik eindelijk gewoon de weg op.ik heb nu 25 lessen gehad. vrij snel toch. ik heb een kawasaki el 250. best een leuk motortje om mee te beginnen. maar ja duim voor me
 
Sterkte en hopelijk slaag je!!
Weer een enthousiaste rijder erbij, welkom.

Neem een borrel mee om te ontdooien na de rit..... Brrrr.
(Wel droog, dus goed weer om te rijden)
 
:^
Maar droog, dat hoop ik wel voor je... 8-)
http://www.knmi.nl/voorl/weer/reindex.html?meerdaagse.html (meerdaagse verwachting, klik) met sneeuw, slik... :]
 
Laatst bewerkt:
Zolang het droog is zal het wel te doen zijn. Let op voor gladde stukken in bochten en op bruggen en op- en afritten.
En 2 uur is wel een mooie tijd, als het zonnetje dan al een tijdje op het wegdek staat zal alles wel mooi droog zijn!

Veel succes en hou het einddoel in de gaten: niets is zo lekker dan zelf toeren zonder die rij-instructeur in je oor te blaten (doe zus, rij zo, ga links, ga rechts). Straks bepaal jij waar je links of rechts gaat ;)
 
En als je nou toch nog een beetje zenuwachtig bent, dan schijnt het goed te zijn om een banaan te eten. (Echt waar!!)

Succes morgen en ik zie je dan binnenkort wel op de speelplaats in Zutfun! :)
 
Veel succes !
Op de meeste weersite's praten ze alleen over sneeuwval in het noorden
dus dat gaat jou wel lukken ;)
 
Succes, hopend dat het weer meevalt. Laat zien dat je er lol aan beleeft, zie het als een toertochtje, dan laat je een goede indruk achter op je examinator.
 
gaat lukken, zelf ook om het vriespunt afgereden (jaartje geleden) is geen probleem, let alleen een beetje op in die "gladde" bochten.

suc6...
 
net sneeuwde het maar nu is het gestopt. ik hoop dat het doorgaat k heb hier zo naar uitgekeken. gistermorgen reed ik goed zei mijn instructeur maar gistermiddag ging het niet zo goed , zal wel dor de zenuwen komen. ik denk dat het wel goedkomt als het nu nog maar doorgaat . ik laat het nog wel weten .
 
net sneeuwde het maar nu is het gestopt. ik hoop dat het doorgaat k heb hier zo naar uitgekeken. gistermorgen reed ik goed zei mijn instructeur maar gistermiddag ging het niet zo goed , zal wel dor de zenuwen komen. ik denk dat het wel goedkomt als het nu nog maar doorgaat . ik laat het nog wel weten .
Had precies hetzelfde, de dag voor mijn examen ging alles fout.
Echter op de dag zelf ging alles gesmeerd, en kon een uurtje later vrolijk naar het stadhuis toe fietsen om dat gewilde papiertje op te halen.

Hoop wel voor je dat het doorgaat.
hier in Zwolle sneeuwt het op dit moment......... B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan