Morgen een RF900 kopen '94 TIPS?

Proefrit :] , eerste indruk, banden, ketting, uitlaat, licht, spiegels, versnellingsbak, evt. alarm, spoort íe wel/ rijdt íe rechtuit met losse handjes, trekt ie goed door in versnellingen, geen vals vrij etc.

Veel succes er mee!
 
bj.94 50.000km. wegens omstandigheden een hele mooie prijs.
Kruispunten,ha,ha,ha, geweldig
 
bj.94 50.000km. wegens omstandigheden een hele mooie prijs.
Kruispunten,ha,ha,ha, geweldig

Hoeft geen probleem te zijn. Bij koude motor ff je hand achter de uitlaat houden. Wordt ie zwart. -----> Wegwezen... Verder ff goed alle naden langslopen.
 
HET IS GELUKT, niet de motor van de afspraak, er werd namelijk afgebeld toen ik al onderweg was. SHIT HAPPENS! van gif ergens anders gaan kijken en nu een veel mooiere gekocht! Thanks voor de tips. Zal wel een keer foto's posten.
 
HET IS GELUKT, niet de motor van de afspraak, er werd namelijk afgebeld toen ik al onderweg was. SHIT HAPPENS! van gif ergens anders gaan kijken en nu een veel mooiere gekocht! Thanks voor de tips. Zal wel een keer foto's posten.
Gefeliciteerd :Y

Veel rijplezier :]
 
HET IS GELUKT, niet de motor van de afspraak, er werd namelijk afgebeld toen ik al onderweg was. SHIT HAPPENS! van gif ergens anders gaan kijken en nu een veel mooiere gekocht! Thanks voor de tips. Zal wel een keer foto's posten.


Ook zonder foto's. Wat is het geworden?¿?

Vele veilige km's gewenst, feli met je brommer
 
bij deze alvast 1, bj 95
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan