Morgen een testrit!

twisted Paul

MF veteraan
16 okt 2001
2.633
20
JAJA...het is zo ver!

Morgen een testrit op misschien wel mijn
toekomstige \'99 zx6r! :) :]

Toegegeven, niet echt de beste tijd van het
jaar om te rijden maar goed...nu ga ik nog
op de fiets naar mijn stage. :(

Ik heb gehoord dat een leren pak errug koud is
op de motor..klopt dat? :?
Kan ik misschien beter mijn gewone jas aantrekken.

Ik hou jullie op de hoogte!

mzzl
 
Ik heb gehoord dat een leren pak errug koud is
op de motor..klopt dat? :?
Kan ik misschien beter mijn gewone jas aantrekken.


Gewoon leren pak (combi?) aan met jas erover heen. Pyjamabroek of thermo onderkleding eronder en je bent vorstproof. Vorige week zondag nog uitgeprobeerd en het werkt. Af en toe even handen warmen aan de demper of achter de radiateur.
 
Stoer !!! Ik ben niet zo\'n beetje jaloers }) ...

Ik hoop dat je een beetje lekker weer hebt, kou is niet zo erg maar het moet wel droog zijn.

We verwachten morgen wel een uitgebreid verslag natuurlijk he ;) !
 
Gewoon leren pak (combi?) aan met jas erover heen. Pyjamabroek of thermo onderkleding eronder en je bent vorstproof. Vorige week zondag nog uitgeprobeerd en het werkt. Af en toe even handen warmen aan de demper of achter de radiateur.
Of zoals in Engeland tegenwoordig blijkbaar mode is: een sweater over je leren pak, zodat je erbij rijdt alsof het zomer is. Flappert natuurlijk wel alle kanten op |(
Veel plezier morgen Twisted Paul!
 
Kun je dat niet beter andersom doen dan?
Als je een sweater onder je leren jas doet bouw je namenlijk nog enigzins een thermische laag op, als je je sweater aan de buitenkant draagt dan wappert de warmte meteen de wijde wereld in.....
 
Twisted; veel :] plezier morgen en kou is niet zo erg als nat, dus het zal wel loslopen. Geen ervaring met leer, maar wanneer je idd zorgt voor wat lagen kleding met wat lucht ertussen zal je het niet snel koud hebben.
Laat je ervaringen maar horen hè.
 
Ik heb gehoord dat een leren pak errug koud is
op de motor..klopt dat? :?
Kan ik misschien beter mijn gewone jas aantrekken.
wat bij mij erg goed werkt....
Leren combi aan, dikke wollen trui over je pak aan trekken en daar weer een regenpak overheen aantrekken.

Dat zijn vele lagen inclusief windstopper!
 
Veel plezier, ik hoop niet dat je met dit k#tweer onderuit gaat. ;(

Glad is het toch niet echt? Ja waar het gesneeuwt heeft wel, heb nog even bijna een 180 gemaakt met de auto ;) Nah de straat stond vol met auto\'s dus even voorzichtig lopen spelen in de sneeuw.
Maar ik verwacht deze week (plaatselijk) ijzel.

Vertel je ons nog wel even de uitkomst van je proefrit Twisted Paul ?
 
Glad is het toch niet echt? Ja waar het gesneeuwt heeft wel, heb nog even bijna een 180 gemaakt met de auto ;) Nah de straat stond vol met auto\'s dus even voorzichtig lopen spelen in de sneeuw.
Maar ik verwacht deze week (plaatselijk) ijzel.

Vertel je ons nog wel even de uitkomst van je proefrit Twisted Paul ?
Hier in het noorden is het spekglad!
 
Terug
Bovenaan Onderaan