morgen erop uit ?

Hi guys,

Morgen eerste rit met de nieuwe bike srad 600 97. Ga hem ophalen in Zeeland, daarna Den Haag, Veenendaal en Ermelo. Dus als je mij voorbij ziet flitsen of in de berm ziet liggen, gewoon doorrijden, het komt wel goed met mij!! *D


Bijlage: srad 97.jpg
 
Hi guys,

Morgen eerste rit met de nieuwe bike srad 600 97. Ga hem ophalen in Zeeland, daarna Den Haag, Veenendaal en Ermelo. Dus als je mij voorbij ziet flitsen of in de berm ziet liggen, gewoon doorrijden, het komt wel goed met mij!! *D
leuk ding .......
 
Een maat van me viert morgen z'n verjaardag met zijn vriendin in Parijs. Voor de gein zei 'ie vorige week:"Kom om 9 uur op de Champs Elizé (spelling?) even een bakkie doen".

Hoe lang doe je er eigenlijk over naar Parijs? })
 

Uhm... Ook als je niet harder gaat dan zo'n 120-130? Harder is wel leuk voor eventjes maar langer dan tril - waai ik eraf.

Eigenlijk heb ik een hekel aan snelwegrijden.. Kunnen ze geen slingersnelweg maken???
 
Uhm... Ook als je niet harder gaat dan zo'n 120-130? Harder is wel leuk voor eventjes maar langer dan tril - waai ik eraf.

Eigenlijk heb ik een hekel aan snelwegrijden.. Kunnen ze geen slingersnelweg maken???
tis nog geen 500 km dus reken zelf maar uit
 
Ik heb het overal al lopen verkondigen, en ik vindt het leuk dus waarom niet hier ook nog een keer?

Morgen vertrek ik met mijn vriendin achterop richting Valencia, Spanje. Via: Vogezen-Jura-Ardeche-Pyreneen :)


:}

Veel plezier, mooi stukkie land waar je door gaat
 
Zaterdag van de Randstad naar Zeeuws Vlaanderen.
Lekker brullen door die tunnel. :9
 
Zo heb zaterdag weer lekker een rondje flakkee en schouwen duiveland gedaan. Even een koffie stop bij Motoport gedaan waar het trouwens erg druk was.

Na dit fijne weekend werd ik vanochtend op de snelweg geconfronteerd met een motor bestuurder op een sportmotor heerlijk in zijn korte broek :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan