Morgen gaat het allemaal gebeuren.....

The Puritan

Die hard MF'er
15 sep 2004
540
0
Amersfoort
Tja, morgen moet ik afrijden voor m'n speciale verrichtingen. Ik zie er wel een beetje tegenop eerlijk gezegt. Ik zit nog een beetje houterig op die motor. Hopen dat die examinator daar niet teveel over gaat zeiken. Ik heb nu nog ff een les en ik hoop dat ik dan van dat 8jes rijden af ben. Ik wil gewoon rijden!!! Vroeger hadden ze die onzin toch ook niet? Alles ging toch ook wel goed toen? Waarom hebben ze dat toch allemaal veranderd? Naja, hoe je het ook wend of keerd, ik moet het gewoon gaan halen. Wish me luck!
 
Gewoon rustig aandoen.
Valt allemaal best wel mee ;)

(en das niet makkelijk zeggen, heb ook pas mijn bv gehaald en had echt zoiets van "gaat noooit lukken")

De examinator zegt wel wat je moet doen en dan gewoon lekker die oefening doen ;)

Succes!!!!
 
Succes!!!
Ik moet t nog aanvragen, maar kan idd ook niet wachten tot ik van dat stomme 8-jes draaien af ben! B|
:+
Gaat je vast helemaal lukken joh, ik duim iig met je mee!
 
t gaat morgen vet stormen man...en ut is glad...tis maar 1 graad dus misschien ook nog wel bevroren weggedeelte..ik zou het niet doen hoor....tis erg gevaarlijk.... :+ ;) ;) :P





nee geintje, veel succes morgen! :)
 
Koud zal je het niet hebben hoor :) de spanning houd je wel warm ... (als je er tenminste net zo tegenop zag als ik ... ik mocht in de stromende regen)

Jezelf niks van die man aantrekken ... jij en je les-brommer en dan moet het goed komen ... tenslotte staat er toch niet voor niks bij half Nederland al een kaarje voor je te branden. (of was dat voor een ander wonder ? ... kom ik misschien nog op terug :+ )
succes!
 
jawel,vroeger hadden we die dingen dus wel.heb mijn rijbewijs in1989 gehaald en moest toen ook deze dingen doen.zag er toen ook het nut niet vanin maar geloof me het heeft echt nut.kom je later wel achter.
maar voor nu.......laat je niet opfokken-blijf jezelf en gewoon doen.jij gaat binnenkort op je eigen bike rijden zonder instructeur.succes
 
Jij gaat dat potjandikkie morgen gewoon halen!
Ben je nou helemaal gek!!! JE KAN HET TOCH!!!! JE KAN HET TOCH!!! JE KAN HET TOCH!!!
Nou dan...
Veel succes, je gaat het gewoon doen, alle vertrouwen.
Let us know,
Sjek.
 
Net terug van de laatst les. Ging redelijk goed, alleen moet ik er meer rust inhouden. Vooral die langzame oefenigen moeten wat langzamer. Vooral meer die achterrem erbij. En de halve draai rechtsom ging ook redelijk goed vandaag. Ik heb er wel een redelijk gegoed gevoel over. Ik moet rond 12 uur voor de veemarkthallen hobbelen. En dat is ingewijde grond (daar was pas natuurlijk Street or Track, dat was echt supergaaf), dus het moet gewoon gaan lukken.

May the (streetfighter) force be with me!
 
Nou, daar gingen we vanochtend. Alle papieren mee en gaan maar! Ik zou in eerste instantie met de auto naar utrecht rijden, omdat ik gister nog gelest had. Maar ik mocht op de motor. Dus gewone jas uit en motorjas aan. Ja, en toen was ik ff vergeten om m'n papieren mee te nemen. We waren bij de veemarkt nog wat oefenrondjes aan het draaien en toen dacht ik er dus ineens aan. Dus ik met de auto van m'n instructeur als een gek naar Nijkerk gescheurt, maar ik was helaas te laat terug. De examinator wilde het examen wel afnemen, alleen had hij er geen tijd voor want de volgende groep kwam er al aan. Dus 90 euro lichter, veel stress erbij en nog steeds geen papiertje op zak.

Wat een achterlijke paardelul ben ik toch. :( :( :( Volgend jaar proberen we het gewoon weer.
 
Nou, daar gingen we vanochtend. Alle papieren mee en gaan maar! Ik zou in eerste instantie met de auto naar utrecht rijden, omdat ik gister nog gelest had. Maar ik mocht op de motor. Dus gewone jas uit en motorjas aan. Ja, en toen was ik ff vergeten om m'n papieren mee te nemen. We waren bij de veemarkt nog wat oefenrondjes aan het draaien en toen dacht ik er dus ineens aan. Dus ik met de auto van m'n instructeur als een gek naar Nijkerk gescheurt, maar ik was helaas te laat terug. De examinator wilde het examen wel afnemen, alleen had hij er geen tijd voor want de volgende groep kwam er al aan. Dus 90 euro lichter, veel stress erbij en nog steeds geen papiertje op zak.

Wat een achterlijke paardelul ben ik toch. :( :( :( Volgend jaar proberen we het gewoon weer.

Jeessss das balen zeg...................
 
Dat is wel een hele lullige manier om te zakken ... alhoewel ... eigenlijk ben je niet gezakt maar daar heb je natuurlijk niks aan.
 
Dan voel je je k*t en nog door jezelf ook :X
Volgende keer vergeet je het zeker niet mee te nemen ;) .
Dat de examinator het niet even heeft gevraagt of je het bij je had.
Bij mij vroeg hij het toendertijd wel even voor de zekerheid.
 
M'n instructeur heeft het nog gevraagd voor dat we weggingen of ik alles bij me had, maar toen ben ik van jas verwisseld en het totaal vergeten.
 
woh........dat zal je wel nooit weer gebeuren!!!
maar nu duurt `t ook weer tijden voor je op de straat mag afrijden..........dat wordt €€€ sparen. ;(
 
Terug
Bovenaan Onderaan