Morgen gaat het allemaal gebeuren.....

Nou Bijltje, dat is in ieder geval al de eerste PROFICIAT !!!!!!!!! van vandaag in dat geval... :} :} :}

More to come..???
 
*D *D *D *D *D *D *D *D *D (schreeuwmodus aan) IK HEB HEM!!!! (schreeuwmodus uit) *D *D *D *D *D *D *D *D *D

Ikke is helemaal blij! Het ging best lekker, alleen de bochtentechniek was nog niet helemaal 100% volgens de examinator. Maar dat komt vanzelf wel als je wat langer rijd. Nog een stukje offroad gereden ook. Er stond een kiepwagen dwars op de weg, toen ben ik maar door de berm gereden en de examinator volgde ook gewoon met z'n golf door de drek. Hij had er meer moeite mee dan ik geloof ik :) Nou gaan we maar eens op zoek naar een leuke fiets voor mezelf..... En nu is het tijd voor een biertje! 8-)
 
Tja, als je in maart wilt gaan rijden moet je toch echt wat eerder beginnen. Ik ben geloof ik in oktober begonnen en zoals het ervoor staat komt het allemaal goed uit nu.

[ff flauw]
Ik heb vorig jaar op 4 maart de intest gedaan en ik had 23 maart mijn rijbewijs. ;)
[/ ff flauw]

Maar dat waren nog de oude regels (vandaar de haast) dus dat scheelt wel.
 
*D *D *D *D *D *D *D *D *D (schreeuwmodus aan) IK HEB HEM!!!! (schreeuwmodus uit) *D *D *D *D *D *D *D *D *D

Ikke is helemaal blij! Het ging best lekker, alleen de bochtentechniek was nog niet helemaal 100% volgens de examinator. Maar dat komt vanzelf wel als je wat langer rijd. Nog een stukje offroad gereden ook. Er stond een kiepwagen dwars op de weg, toen ben ik maar door de berm gereden en de examinator volgde ook gewoon met z'n golf door de drek. Hij had er meer moeite mee dan ik geloof ik :) Nou gaan we maar eens op zoek naar een leuke fiets voor mezelf..... En nu is het tijd voor een biertje! 8-)

Ohja, en gefeliciteerd natuurlijk. :)
 
Tja, ik had hem ook wat eerder willen hebben, maar het loopt niet altijd zoals je het wilt. Maar ik heb hem wel in 1 keer gehaald, zoals het hoort.
 
gefeliciteerd, man!!!
grote klasse en nog een stukje off-road ook (dat is toch een nieuwe speciale verrichting? ;) ).
Weet je al wat voor motor je gaat aanschaffen of wordt dat proefrijden op zo veel mogelijk verschillende soorten en maten?

Heel veel plezier en geniet van het :]
 
Tja, ik wil een streetfighter bouwen, dus er zijn wel een aantal motoren die in aanmerking komen. GSXR vanaf zeg maar 1985 met dat hoekige frame. Het type erna lijkt me ook wel wat. FZR vind ik ook mooi, die oude dan met dat deltabox frame. Ik vind die oudere sportfietsen wel mooi, maar ik ga ff naar verschillende kijken en op rijden natuurlijk. Het eerst ga ik op een GPZ600 van +\- 1989 rijden. Die hebben we op de zaak staan en die mag ik van de baas wel ff meenemen om een daggie mee te rijden. Maar m'n voorkeur gaat toch uit voor de GSXR. We zien het wel wat we tegen komen.
 
Proficiat met je A Puritan :} En ik wens je veel veilige :] kilometers toe. ;)

[off topic] En natuurlijk mijn hartelijke gelukwensen aan papa (en niet te vergeten mama)Bijltje *D [/off topic]
 
Terug
Bovenaan Onderaan