Morgen in man bijt hond (NED 1)

Ik zie alleen het verband niet tussen het sleutelen aan die solexen en zijn doofheid :?
 
hahah nee niet echt, was 'n bietje domme vraag maar misschien dacht ie dat solexen veel herry maken
 
Hij was leuk :} hij had ook 2 solexen 'flash' staan (die witte naast die oudste), die dingen rijden echt heel apart en hebben cardan (mien pa heb ereen).

Man bijt hond rules 8-)
 
Wat dat aangaat was er vanavond wel een "man bijt hond" aflevering mbt gehandicapten op motorfietsen. Het allermooiste was de fiets van een echtpaar die beiden lilliputter zijn (een beter uitdrukking ontgaat mij ff) De motorfiets was uitgediept vlak achter de tank, soort van U met wielen eigenlijk. Het ging om een motorfiets met 1 cilinder (500cc?) leek yamaha-achtig custom ding uit de jaren 70/80 (helder he)

Iemand anders dit gezien?
 
Wat dat aangaat was er vanavond wel een "man bijt hond" aflevering mbt gehandicapten op motorfietsen. Het allermooiste was de fiets van een echtpaar die beiden lilliputter zijn (een beter uitdrukking ontgaat mij ff) De motorfiets was uitgediept vlak achter de tank, soort van U met wielen eigenlijk. Het ging om een motorfiets met 1 cilinder (500cc?) leek yamaha-achtig custom ding uit de jaren 70/80 (helder he)

Iemand anders dit gezien?
Yup, vond het eigenlijk wel erg appart om te zien, maar :} voor de bestuurder!
D'r was een speciale tourrit/club voor gehandicapte motorrijders. De lilliputter (een beter uitdrukking ontgaat mij ff) had nog wel een URL op z'n helm staan.
Toch erg knap :}
 
Alleen maar bewondering en respect voor zulke doorzetters, niet bij de pakken neer zitten maar de instelling hebben van "Life Goes On" :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan