Morgen is de grote dag! :)

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.916
4.146
De Betuwe
Jaja, morgen komt de postbode lang ommij een Miro DC10 kaart te brengen, kan ik eindelijk mijn filmpjes omzettennaar mpg/avi/divx! :)

Joepie!

Dat wordt VEEL filmen (misschien vanavond naar klaverblad) en digitaliseren! ;) ;)


Nu maar hopen dat het pakketje in de brievenbus past, want er is niemand thuis morgen. :(
 
Wat heb je er voor betaald? (als ik het vragen mag }) )
Ik ga vanavond mijn vriend (die GSXR750) filmen met diens Cybershot (64mb memorystick :P ) en zal deze morgen hier ook wel ff posten :9~
 
Hmmm, dus dat wordt kwijlen strakkies.........???

Ik ben razend benieuwd eerlijk gezegd.....
Ik he4b zelf ook al met de digikamera een leuk filmpje van ikke laten schieten, eens informeren hoe het staat met het digitaliseren ervan, 600Mb is teveel om te posten vrees ik.......

Hee JW, lekker "irri" icoon heb je.......???

Ghehehe
 
J.W, haha! LOL! Sig+icon is wel tof, hehe!! :)

Voor die kaart heb ik F225,- betaald, gloednieuw! Kijk, soms heb je geluk he! :) :) :)

Kaart viel niet op bij ibazar, stond niet op de goede plek zeg maar, mijn mazzel, ik deed gewoon een search! :)
 
Heren zowiezo is het niet bedoeld om jullie te irriteren, mijn irri icon is speciaal gemaakt voor Helldesker en Poohbeer die er met zijn 2en er een sport van maken mij op de kast te krijgen.

Onder het motto : Boontje komt om zijn loontje, hebben ik dit irri icon ontworpen om deze 2 individuen te brainwashen.
Ik laat hem net zolang staan, totdat beide heren mij met rust laten


})
 
Heren zowiezo is het niet bedoeld om jullie te irriteren, mijn irri icon is speciaal gemaakt voor Helldesker en Poohbeer die er met zijn 2en er een sport van maken mij op de kast te krijgen.

Onder het motto : Boontje komt om zijn loontje, hebben ik dit irri icon ontworpen om deze 2 individuen te brainwashen.
Ik laat hem net zolang staan, totdat beide heren mij met rust laten


})

Hmmm, ik vermoed dat dat icoon irri2.gif errug stoffig gaat worden als je hem daar laat staan })
 
Man, zo'n CBR 600 is toch net een Opel Kadett, kom op zeg.

Ik zou dat icoon niet eens durfen te gebruiken.

;-))
 
Heren zowiezo is het niet bedoeld om jullie te irriteren, mijn irri icon is speciaal gemaakt voor Helldesker en Poohbeer die er met zijn 2en er een sport van maken mij op de kast te krijgen.

Onder het motto : Boontje komt om zijn loontje, hebben ik dit irri icon ontworpen om deze 2 individuen te brainwashen.
Ik laat hem net zolang staan, totdat beide heren mij met rust laten

Sja, van een cbr rijder kan je natuurlijk geen hoogstaand kunstwerk verwachten he.
Noujah, om je te plezieren heb'k me eige icoontje ook maar eventjes aangepast..
Wat vind je ervan? :P

BTW, zullen we dit om ter irritantste icon maar laten? Is irritant voor iedereen :)
 
Jaja, morgen komt de postbode lang ommij een Miro DC10 kaart te brengen, kan ik eindelijk mijn filmpjes omzettennaar mpg/avi/divx! :)

Joepie!

Dat wordt VEEL filmen (misschien vanavond naar klaverblad) en digitaliseren! ;) ;)


Nu maar hopen dat het pakketje in de brievenbus past, want er is niemand thuis morgen. :(

Ik heb die kaart ook in mijn systeem zitten en hij werkt perfect. Capture alles wat ik maar kan krijgen.
Alleen jammer dat het geen hardwarematige MPEG 1/2 encoder heeft.

Zeker een aanrader. Ik denk dat ik ook een paar filmpjes van mij een mijn vrienden ga posten. :+
 
Liever een CBR, waar zo meegereden word :
intro_foto1.jpg


Dan een R1, waar zo meegereden word :

ligier.gif


En veel liever dan een GSXR600 die er zo uit ziet :

1259_1_groot.jpg


})

_________________
Speciaal voor Meneer "100 meter rijden en dan omvallen" en Meneer " Ik wilde een invalidewagentje maar kwam met een R1 thuis" mijn nieuwe ICON.
Irritant he? Dat zal jullie leren met je eeuwige geflame over CBR's :)

[ Dit Bericht is bewerkt door: J.W op 2001-06-15 10:17 ]
 
Trouwens, zou niet willen dat mijn R1 rijdt als een Porsche, die gasten proberen het elke keer weer enne........ JAMMER
 
J.W heeft verder niks te doen... Zijn brommertje staat lekker in de garage... En hij is een beetje jaloers dat wij wel allemaal kunnen rijden })

Kmoet zeggen; Je weet het allemaal wel lekker plastisch uit te drukken.
 
Ik verveelde me zo dus ben gisteren met een vriend weggeweest om hem te filmen.

Dit is het resultaat : Filmpke

Het is idd kutkwaliteit, dit is ook de laatste keer dat ik met een digfotocam filmpjes maak. |(

Als het goed is zie je op een van de filmpjes dat ie gaat staan, maar denk wel dat je vergrootglas nodig hebt })
 
[update]

Mail ontvangen van bedrijf dat kaart zou opsturen:

Goedemorgen,

Wij hebben het nagecheckt en gebeld, die kaart ligt bij niet af te leveren goederen.
ik heb hier nog z'on kaart liggen en die komt met grode spoed naar je toe.

groetjes Edward

Klinkt alweer een stuk beter zo!
 
eeehhjj duud het is nu de 22 en nog steeds niks gezien waar blijft het filmpje we zijn met smart aan het wachten naar al die verhalen van je ;)
 
Duderuud wacht met
smart.jpg
op zijn kaartje.

Sorry voor de flauwheid :+

[ Dit Bericht is bewerkt door: MartijnL op 2001-06-22 09:28 ]
 
Terug
Bovenaan Onderaan