morgen is de grote dag!

Jaro

MF veteraan
23 jun 2001
2.322
2
Almere
jawel, morgen ruil ik mijn VFR-tje in voor een B-bird uit 2000 (2e-hands).......... :9 Hij is rood metallic en rijdt heerlijk :}

Alleen lever ik wel in met het verbruik, met mijn VFR haalde ik de 1:17 makkelijk, maar dat zal wel 1:14 worden of zoiets.

En de verzekering natuurlijk..........

:} :} :}
 
Nee hoor, ik doe het rustig aan. Maar het is wel lekker om wat vermogen onder je rechterhand te hebben.

Ik heb in de drie jaar dat ik mijn VFR-tje heb gehad ook maar een keer z'n top geprobeerd: zondagmorgen uit de nachtdienst op de A6 richting Lelystad...... :] ......Kwam toen niet verder als 250 (op teller met rugwindje), maar vond er eigenlijk geen flikker aan. En dat heb ik pas 2 maandjes geleden gedaan, kun je nagaan..............

Nee, ik doe het meer voor de fiets zelf, niet zo zeer voor z'n top.

Trouwens, weten dat je het kan is vaak al stoer genoeg..... :j

Hoe dan ook, vanmiddag (het is al weer na 12-en) haal ik 'm op *D

:z
 

Je wilt een Merel puur voor the Looks? Tja, moet kunnen. De meetse doen het voor het vermogen.

Weeje wat ik me afvraag. Waarom wil iedereen nu perse een "zware" jongen? Met een 600cc rij je de meeste tot vloeibare poep. En met de meeste 250 cc kan je je rijbewijs kwijt raken ( op een woonerf dan)

Gelijk maar ff melden dat ik voor mijn volgende droom van een TL1000s
Ik ben ook niet zo'n idealist :)
 
niet alleen maar voor de looks, maar ook omdat dat ding fantastisch stuurt, en heerlijk rijdt.

Maar :j , het viel vandaag een beetje tegen, want de banken waren weer eens een beetje langzaam met overboeken, zodat mijn geld nog niet op de giro stond..... :( , dus ik haal hem waarschijnlijk morgen op....

Jullie horen het wel

8-) ;(
 

Ohw, dat sucks! :j richting de bank.

Nou suc6 voor vandaag dan maar. Hopen dan je dan wel lekker kan :]
Maar let op het roze papiertje! })
 
Jongens, ik heb hem! :9

Zit nu op mijn werk (energiecentrale), alwaar ik hem eens nader ga bekijken tijdens deze nachtdienst :9~

Maar oOo wat :] ie lekker!

;) :} ;)
 
Met een 600cc rij je de meeste tot vloeibare poep.

LOL...

voor de prestaties hoef je het -af-circuit niet te doen idd...
maar het lijkt me wel relaxter rijden als je je motor niet hoeft te laten janken...

nah, janken is ook wel leuk!
 
nah, janken is ook wel leuk!
--------------------------------------------

Dat is juist gaaf, zo'n gillend kreng onder je! })
 
Ik heb vandaag met de concurent gereden de gsx-r1300
wat een machine het blijft maar gaan super alleen een beetje log
maar wel veel vermogen om lekker mee te toeren,
maar ook om een keer lekker het gas op tedraaien!! :] :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan