Morgen is het de dag van de waarheid

Succes!!!

Niet zenuwachtig zijn! nergens voor nodig, ik heb het gisteren (nouja, is nu al weer eergister) gehaald.

Plaats nog ff een leuke foto van jezelf of gewoon een foto, dan heeft RagingR6 weer wat te doen!!! :}

En uiteraard; SUCCES!!!!
 
Ik moet om 14.45 op. Ik laat wel ff weten of ik geslaagd ben. (mits ik de drang om meteen te gaan :] kan weerstaan.) (kan pas maandag het rijbewijs ophalen :( want dan is het gemeentehuis pas open.)

Dan kan je niet :] want dan heb je nog geen geldig rijbewijs. Met het papiertje wat je van het CBR krijgt mag je nog niet rijden!
Is zaterdagochtend het gemeentehuis niet open ?
Ik moest ook 2 dagen wachten door die etters van ambtenaren die zo weinig werken. :(
 
Dan kan je niet :] want dan heb je nog geen geldig rijbewijs. Met het papiertje wat je van het CBR krijgt mag je nog niet rijden!
Is zaterdagochtend het gemeentehuis niet open ?
Ik moest ook 2 dagen wachten door die etters van ambtenaren die zo weinig werken. :(

Hmmmm, ik ben ook een ambtenaar. :(
En trouwens er mag wel meer niet. Maar ik ga in ieder geval ff al m\'n vrienden laten zien *D dat ik geslaagd ben.
 
Hmmmm, ik ben ook een ambtenaar. :(
En trouwens er mag wel meer niet. Maar ik ga in ieder geval ff al m\'n vrienden laten zien *D dat ik geslaagd ben.

Als je de motor dan verzekerd, geef dan een vals rijbewijs nr op, anders kan je \'m niet verzekeren :) En als je een aanrijding krijgt, ook al is het niet je schuld, wel ff zorgen dat je een gekleurd papiertje meeneemt om te laten zien, anders moet je alles uit eigen zak betalen. ;) Maargoed, moet je allemaal zelf weten ;) Veel suc6 straks.
 
Als je de motor dan verzekerd, geef dan een vals rijbewijs nr op, anders kan je \'m niet verzekeren :) En als je een aanrijding krijgt, ook al is het niet je schuld, wel ff zorgen dat je een gekleurd papiertje meeneemt om te laten zien, anders moet je alles uit eigen zak betalen. ;) Maargoed, moet je allemaal zelf weten ;) Veel suc6 straks.

Erm.... ik ken Moosman persoonlijk... en ik weet dat hij zijn motor al heeft verzekerd, daar heb je toch geen rijbewijsnummer voor nodig? :?

Maar.... ook al is de motor verzekerd, zonder geldig rijbewijs heb je er toch niets aan..
 
Erm.... ik ken Moosman persoonlijk... en ik weet dat hij zijn motor al heeft verzekerd, daar heb je toch geen rijbewijsnummer voor nodig? :?

Maar.... ook al is de motor verzekerd, zonder geldig rijbewijs heb je er toch niets aan..

Het kan idd ook zonder rijbewijs, maar sommige verzekeringen willen het wel weten :)
Maar Moosman ik zou vanmiddag ook lekker gaan rijden als ik jou was, anders zit je het hele weekend uit te kijken naar maandag. En dat duurt te lang....
 
Ik moet om 14.45 op.

Yes 14:45 ... daar gaatie :] Hier links, bij de stoplichten rechts. Stop daar maar even, gaan we een paar bijzondere verrichtingen doen.. Ok, gaan we weer rechtsaf, rotonde driekwart en dan de parkeerplaats weer op..

Was dat alles? We wachten in spanning af....
 
zal nu klaar zijn ... moet hij nog van lichtenvoorde terug naar neede is ongeveer 30 min.

met een beetje geluk weten we het om 16:15 :) :)
 
:] WELL DONE! :]

12 feb is mijn dag! Waar hebben die examinotoren extra op gelet bij jou, was belangrijk?

Je moet veel in je spiegels loeren en niet bang zijn om flink op het gas te gaan als de situatie dat toelaat. Ik vond het in ieder geval heel erg meevallen *D . Ben net al (zonder rijbewijs want die kan ik pas maandag ophalen) ff wezen :] op mijn CB 900F en ik kan maar één ding zeggen :} .


alvast succes
 
Laatst bewerkt:
Je moet veel in je spiegels loeren en niet bang zijn om flink op het gas te gaan als de situatie dat toelaat. Ik vond het in ieder geval heel erg meevallen *D . Ben net al (zonder rijbewijs want die kan ik pas maandag ophalen) ff wezen :] op mijn CB 900F en ik kan maar één ding zeggen :} .

o o o wat onverantwoordt toch weer ;)
Kan maar een ding zeggen en dat is: ben wel een beetje jalours....

MAAR mijn eigen oude CB250 gaf een teken van leven!!!!! Dus met een beetje (veel) geluk kan ik binnenkort ook de weg op.
 
Terug
Bovenaan Onderaan