Morgen is het zover!!

het enige waar ik zenuwachtig voor was, was voor het aflezen van een nummerbord. Ik heb namelijk iets van -2, maar ben nog nooit aan een bril toe gekomen. Soms moeite, maar ik zie genoeg.
 
het enige waar ik zenuwachtig voor was, was voor het aflezen van een nummerbord. Ik heb namelijk iets van -2, maar ben nog nooit aan een bril toe gekomen. Soms moeite, maar ik zie genoeg.

Al heb je goede ogen, dan ben je nog te zenuwachtig om goed te kunnen lezen ;) Ik heb normale goede ogen, maar als je wat zenuwachtig bent, dan wordt het lezen best moeilijk ;) Naja toen ik eenmaal op de motor zat absoluut niet meer zenuwachtig. Had het kenteken goed gelezen :)
 
succes!!

kleine tip: wheelies/stoppies worden niet echt gewaardeerd tijdens een examen, ook knee-downs zijn te vermijden
 
Nog een pilske op de goede afloop! Dat de beste moge winnen (oh nee \'t is geen race maar een rijexamen, vergeet dat niet).

Succes
 
Ben al een tijdje op zoek naar een Suzuki SV 650 S,
dit lijkt mij een goede motor om op te beginnen.
Wie rijdt er hier ook Suzuki SV of wie heeft hier ooit op gereden? (ervaringen)

Ik heb deze motor een weekend tot mijn beschikking gehad en heb zelf getwijfeld of ik hem zou kopen

Conclusie:

* zeer fijne fiets die lekker veel power van onderuit heeft (2 cil.)
* Het blok schijnt goed te zijn heb ik gelezen in een lange duur test (het is niet voor niks dat ze dit blok ook aan cagiva verkocht hebben)

* achterop is er weinig ruimte (dus als je een vriendin hebt moet ze niet al te groot zijn)
* als jezelf groter dan 1.90 bent dan is deze fiets te klein, je kunt er je benen niet goed op kwijt (daarom heb ik voor de Hornet gekozen)


Veel succes .... beide
 
Helaassss |(
Ik heb stomme dingen gedaan en ben dus gezakt. Rijleraar zei dat ik veel slechter reed dan normaal, had ik zelf ook wel door. Maar ja ik had ook wel een hoop regen en een 25 kW motor die behoorlijk zwaar stuurde. Daarom ging m\'n 8\'tje niet zo goed, ik nam hem veel te ruim enzo :( Maar rondje, remproef en slalom gingen wel goed dus ik mocht wel door gelukkig.
Ik kwam nog een r6 of r1 tegen die zwaaide maar ik was te zenuwachtig om terug te zwaaien.. dus als er hier een zaandammer zit die gezwaaid heeft: sorry ;)
Ik had ook zo\'n busje wat ik inhaalde maar toen ging ie alsnog harder rijden en dan begin ik weer te twijvelen omdat ik te hard rij als ik doorga met inhalen..dom dom dom had gewoon flink moeten gassen natuurlijk.
Nu nog even m\'n computersystemen tentamen leren.. ik hoop dat dat beter gaat dan deze rit :r
En Thijsy is nu aan het rijden, die zal wel slagen
 
Helaassss |(
Ik heb stomme dingen gedaan en ben dus gezakt. Rijleraar zei dat ik veel slechter reed dan normaal, had ik zelf ook wel door. Maar ja ik had ook wel een hoop regen en een 25 kW motor die behoorlijk zwaar stuurde. Daarom ging m\'n 8\'tje niet zo goed, ik nam hem veel te ruim enzo :( Maar rondje, remproef en slalom gingen wel goed dus ik mocht wel door gelukkig.
Ik kwam nog een r6 of r1 tegen die zwaaide maar ik was te zenuwachtig om terug te zwaaien.. dus als er hier een zaandammer zit die gezwaaid heeft: sorry ;)
Ik had ook zo\'n busje wat ik inhaalde maar toen ging ie alsnog harder rijden en dan begin ik weer te twijvelen omdat ik te hard rij als ik doorga met inhalen..dom dom dom had gewoon flink moeten gassen natuurlijk.
Nu nog even m\'n computersystemen tentamen leren.. ik hoop dat dat beter gaat dan deze rit :r
En Thijsy is nu aan het rijden, die zal wel slagen
Da\'s mooi kut! Heb je al weer een nieuw examen aangevraagd?
 
Ik kan in januari weer, maar ik moet nog ff wat geld storten want dat was ik een beetje vergeten en daarna regelt ie meteen een nieuw examen, hij heeft zat plaats in elk geval. Ja zonde.. zonde.. straks krijg ik nog zo\'n puntenrijbewijs ook straks :?
 
Balen zeg, het is wel normaal daj je rijniveau wat afzakt voor je examen, Maar ja volgende keer gaat het vast lukken. Jan. is wel snel bij onze CBR ( Bussum ) zijn de wachttijden zo`n 3 maanden.
 
Ook thijs is gezakt.. dus ja.. stiekem toch een beetje blij dat ik niet de enige ben..haha :+

En nu komt die zon nog door ook, de naaier! :j :j
 
Ook thijs is gezakt.. dus ja.. stiekem toch een beetje blij dat ik niet de enige ben..haha :+

En nu komt die zon nog door ook, de naaier! :j :j

waarom moest het nou toevallig vandaag regenen!!!kut weer :j :j :j :j :j :j :j :j
Gvd wat is dat balen zeg.....\ '(
Maarja volgende keer beter!
 
balen, maar snel je examen aanvragen en nog wat lessen doen.

Je moet nooit twijfelen in het verkeer. Of wel of niet, maar niet er tussenin.
 
Terug
Bovenaan Onderaan