Morgen is het zover!!

Thijsy

Rookie
17 nov 2001
11
0
zaandam
Morgen is het eindelijk zo ver.....om 5 over 12 moet ik afrijden :9 :9
Ook mijn broertje (eriky) rijdt dan af (10.00).
Hopen allebij toch wel in een keer te slagen! en hopen dat het droog blijft,
dat rijdt toch een stuk makkelijker.
Ben al een tijdje op zoek naar een Suzuki SV 650 S,
dit lijkt mij een goede motor om op te beginnen.
Wie rijdt er hier ook Suzuki SV of wie heeft hier ooit op gereden? (ervaringen)

Ik hoop zo gauw mogelijk de weg op te kunnen met mijn eigen motor :]
 
Heb er een paar dagen op gereden toen mijn R1 bij de dealer was.
Rijd lekker is klein en smal.
Ik ben toch wel een 4 cil. man.
 
Ik wil een nieuwe huisregel voorstellen. Iedereen die het motorrijbewijs haalt moet bij de volgend mf meeting trakteren! *D
 
Daemon rijdt op zo\'n ding en is er geloof ik erg over te spreken. Hij is er zo gek op dat hij er 60000 :] in twee jaar mee gereden heeft en nu een ZZR600 erbij gekocht heeft om de SV te ontzien, nou als dat geen liefde is :) ...

Kwestie van tijd voordat hij op dit topic duikt lijkt me ;)
 
Succes !!!! Gaat vast lukken en dan heerlijk rijden zonder zo`n vervelende instructeur die je op je fouten wijst !! P.S. Ik heb afgelopen maandan afgereden en wou de examinator latenzien dat ik goed kijk en ik deed het een beetje te, waardoor ik teveel slingerde. Dus goed kijken maar niet te overdrijven omdat je aan hat afrijden hebt !!!
 
Ja.. rijden zoals we tijdens de les rijden zegt onze rijleraar.. niets overdrijven dus inderdaad.
 
Ik ga voor het brommer rijbewijs :( |( ;(
Ik rij morgen ook voor het eerst op een 25 kw cb500 (2 uurtjes les van te voren gelukkig) dus ik hoop dat het niet heel erg tegenvalt

edit: of rij je op je examen met een 35 kw? Zoiets meen ik gelezen te hebben

edit2: www.cbr.nl/vervolg/vervolg.asp?ID=91
hmm toch es vragen morgen
 
Laatst bewerkt:
Ha ha ha....en ikki ga voor het \"normale\" motor rijbewijs...gelukkig geen 25kw :)

Ik hoop dat ik nog onder de oude regeling val.
vanwege die nieuwe regeling dat je vanaf 1 januari 2002 een tijdelijk rijbewijs voor 5 jaar krijgt.
 
Ik ga voor het brommer rijbewijs :( |( ;(
Ik rij morgen ook voor het eerst op een 25 kw cb500 (2 uurtjes les van te voren gelukkig) dus ik hoop dat het niet heel erg tegenvalt

edit: of rij je op je examen met een 35 kw? Zoiets meen ik gelezen te hebben

edit2: www.cbr.nl/vervolg/vervolg.asp?ID=91
hmm toch es vragen morgen

Motor schijnt ietsje geknepen te zijn, ik reed af op een GS500e, en tijdens het lessen reed ik 170 met dat ding, en heb zelf ooit een GS500e gekocht met 25kw en die ging niet harder dan 150. De lesmotor kon trouwens nog harder dan 170 maar het was op een 80km/u weg en er kwam een scherpe bocht aan, dus even wat rustiger aan gedaan.
 
ik wil dus morgen om 14.00 uur horen hoe het jullie is vergaan (dan heb je tenminste nog de tijd gehad om alvast snel naar het gemeentehuis te gaan voordat je inlogd!!)
 
Ik ben niet echt zenuwachtig...gelukkig maar.
Maar je weet het nooit als het moment daar is.
Het moet gewoon goed gaan, heb er een goed gevoel over...de lessen gaan
gewoon steeds erg goed.
Morgeh eerst nog 2 lessen van half 8 tot half 10...dus vroeg op.
Nou jullie horen het morgeh wel als we geslaagd zijn!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan