Morgen met motor naar het werk en...

MeXeS

MF'er
28 jan 2003
82
0
Utrecht
de weersverwachting is als volgt..

KNMI waarschuwt voor extreem weer op woensdag
Gepubliceerd op dinsdag 22 juni 2004
DE BILT (ANP) - Het KNMI waarschuwt voor extreme weersomstandigheden op woensdag, met veel regen en zeer zware windstoten. In de namiddag bestaat volgens het weerinstituut zowel langs de kust als boven land kans op zeer zware windstoten tot ruim 100 km/uur.

bron:planet

Ik ga morgen naar Assen.. De regenhoesen zitten al op de humpbag.

Gewoon gaan met die banaan. Niet zeuren.

als je wind mee hebt, valt het nog mee....

maar ja, je moet ook nog eens een keer terug.. :X

veel plezier op een naked bike })

ik ga morgen gewoon op de motor naar school. ik laat me niet tegenhouden door een briesje :P

Mietje!

Hier mijn zoontje is meer mans!

full

O dat is mooi. Eindelijk eens een kans om mijn leren pak goed schoon te laten regenen. Het is nu een vliegenkerhof.

Hawkeye toch :P :+

Ach, moet je maar een Goldwing kopen, zo'n tank waait nog niet om al zou je het willen :+

[me]Chef vind het niet zo vervelend dat hij morgen lekker nergens naar toe hoeft :+ [/me]

de weersverwachting is als volgt..

KNMI waarschuwt voor extreem weer op woensdag
Gepubliceerd op dinsdag 22 juni 2004
DE BILT (ANP) - Het KNMI waarschuwt voor extreme weersomstandigheden op woensdag, met veel regen en zeer zware windstoten. In de namiddag bestaat volgens het weerinstituut zowel langs de kust als boven land kans op zeer zware windstoten tot ruim 100 km/uur.

bron:planet

Dus? :?

Dan je toch nog steeds prima mee rijden? ennuh, word hij meteen ontdaan van delen vogel van gisteren })
:+

als je wind mee hebt, valt het nog mee....

maar ja, je moet ook nog eens een keer terug.. :X

veel plezier op een naked bike })

Ook met een Naked prima te doen 8-)

Als het KNMI gaat waarschuwen is er meestal niks aan de hand. Je moet gaan oppassen als het stil is in De Bilt ;)

Hawkeye toch :P :+

Ach, moet je maar een Goldwing kopen, zo'n tank waait nog niet om al zou je het willen :+

[me]Chef vind het niet zo vervelend dat hij morgen lekker nergens naar toe hoeft :+
[/me]

;)

Wel eens in een volvo gereden zon ouwe vierkante bak? Man dat lijkt net echt een tank..Daar voel je je echt safe in.

Nou, gewoon rijden dus.
Ik heb de keus: 30 minuten op de fiets, 20 minuten op de motor
of 1.5 uur met openbaar vervoer (afstand: 10 km fietsen)

Met slecht weer wordt het dus de motor :)

Terug
Bovenaan Onderaan