morgen middag naar zandvoort???

wat dacht je van de jongens van dick !!!!
Zit wel te kijken maar ben verder geen voetbalfanaat, dus behalve het EK en dan nog alleen Nederland verdiep ik me daar verder niet in. Hadden het motorrijders geweest dan had het anders geweest.

Maar misschien dat ik toch wel effe die kant op kom, wie weet. Altijd gezellig een kluppie bij elkaar.
 
Wie gaan er morgenmiddag mee naar zandvoort om het nederlandsteam te verwelkomen!! :X :X :X

Ik weet dat Aap heerlijke, verse en uiterst smaakvolle vis verkoopt op het Zandvoortse strand, maar dat die vis zo lekker is dat Oranje vanuit Portugal even langskomt om een visje te happen bij zijn kraam, lijkt mij ietwat overdreven... :X :X :X

Dus morgen zullen ze er wel niet zijn, wellicht later... ;)
 
zandvoort :? :? :? :? :? waar hebbie t over.....als ze al verloren zouden hebben komen ze volgens mij op schiphol :} aan... :X
Ben ik kennelijk toch niet zo dom. :P
Want al is voetbal niet mijn hobby, ik dacht dat ze pas hierheen komen als ze klaar zijn en hoe kon Ouwe man dat gisteren dan al weten :?
En ze zijn dus nog niet klaar. En verder, als ze ergens onthaald worden, zal dat toch eerder A'dam zijn dan Zandvoort.

Of bedoelu iets heel anders Ouwe Man :?
In dat geval de volgende keer iets duidelijker omschrijven s.v.p. :}
 
Ouweman komt nog uit de tijd van de Titanic en dacht dus dat ze met de boot zouden komen... :P
..volgens mij moet ouweman maar niet meer een topic openen als ie drank op heeft :X ....en wat betreft de titanic.. gloof dat je gelijk hebt ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan