Morgen naar Doel, Belgie.(Spookstad) Wie rijd er mee?

kevin0299

MF'er
13 dec 2012
78
21
Purmerend
Hallo,

misschien een beetje laat maar heeft iemand zin om morgen mee te gaan naar Doel? Google maar paar plaatjes als je het niet kent. Leek me namelijk wel een vet idee om daar wat foto's te maken. Nu heb ik zelf geen camera dus ik gebruik mijn telefoon.

Mocht je een camera hebben en/of het gewoon leuk vinden rij dan gezellig mee!

Ik rij vanaf omgeving amsterdam dus ergens onderweg afspreken is geen probleem.


Vertrek morgen ochtend!
 
En....ben je nog geweest?Het was niet best weer.
Als je morgen had gegaan had ik wel mee gewild.
 
Ben er een paar weken terug even geweest,het is niet heel groot.
Er wonen ook nog steeds een paar mensen,geloof nu nog iets van 28,hou daar wel rekening mee.
Je kan er wel mooie plaatjes schieten,staan een aantal heel mooie graffiti`s. 8-)
 
De mooiste bochten liggen momenteel behoorlijk overhoop vanwege de bouw van de nieuwe sluizen -O-
Als ze de rest nog willen vinden hebben ze toch een lokale gids nodig ;)
 
20f2tfp.jpg


De Graffity is overigens al minder mooi nu. Verwering en andere mensen die er overheen kliederen.
 
Laatst bewerkt:
[afbeelding]

De Graffity is overigens al minder mooi nu. Verwering en andere mensen die er overheen kliederen.
klopt, helaas is het mooie werk verpest door mensen die er zomaar wat in kliederen.

En zoals Mr McDuc zegt is het leuke stuurwerk nu wel iets minder, ben er ook met hem wel eens geweest en diverse keren met anderen maar waar je een paar jaar geleden best vloeiend kon rijden zijn de snelle stukken nu overhoop gehaald ivm werkzaamheden, en als je er een leuk stukje van wilt maken heb je iemand nodig die de weg weet.
1x een verkeerde afslag en je zit terug op de snelweg of in een stuk waar niks is te beleven.
 
Laatst bewerkt:
Wanneer ben jij er geweest Mr.Mcduc?
Ik ben d'r honderden keren geweest ;) ik ben 20 km verderop geboren en Doel is jarenlang m'n favoriete circuit geweest.

Het dorp zelf heb ik ook al wat keren bezocht de afgelopen jaren. Leukste is dat ik er als kind ook al kwam. Meestal op de kermis, het contrast met nu is dan helemaal bijzonder.

@ John, ik heb een nieuwbcircuit gevonden nu, de ring van den Bosch ;)
 
ja lullo, ietje eerder zeggen doet wonderen! En warmere temperaturen ook. Ziet er wel cool uit, zou zeker meegaan. :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan