Morgen nieuwe Hornet halen, dag VFR kzal je missen

EdHornet

Die hard MF'er
21 feb 2003
680
0
Morgen gaat het gebeuren.
Mijn nieuwe Honda CB 600 S ophalen en mijn VFR uit 1996 inleveren. Ik wilde een nieuwe motor maar ik had even geen geld voor een nieuwe VFR ofzo. Dus dat wordt toeren maken denk ik *D
Proefrit beviel goed, lekker alle kanten op te gooien zeg. Maar het zal even wennen zijn denk ik.

Ik ga er na het inrijden een Laser onder gooien. Iemand ervaring met een Laser (titanium) onder een Hornet.
 
Mazzel dat je geen VFR op je linkerbil getatoed hebt, maar gewoon Honda. Kan die tenminste blijven zitten.

Gefeliciteerd met het nieuwe spul!
 
Mijn nieuwe Honda CB 600 S ophalen en mijn VFR uit 1996 inleveren. Ik wilde een nieuwe motor maar ik had even geen geld voor een nieuwe VFR ofzo. Dus dat wordt toeren maken denk ik *D

Uhm, waarom niet iets langer doorsparen :?


Hef fun met de hornet :)
 
Hai,top geveli met je erug goede aankoop.

kijk ff hier Welke pijp heb jij op je Hornet?

de meeste Hornet rijders houden zich in het algemeen in het 'naked' topic op.

Daar zal ik voortaan dan ook meer te vinden zijn :) Topic over uitlaten had ik inderdaad ook gezien, stond er volgens mij alleen een in met een Laser maar dat was een carbon uitvoering.
 
Laatst bewerkt:
nee hoor ik heb een laser duotech in titianium
klinkt geweldig weet allen niet of die al leverbaar is
full
 
nee hoor ik heb een laser duotech in titianium
klinkt geweldig weet allen niet of die al leverbaar is
(Afbeelding)

O ja, ik zag op de site www.laser-jama.nl staan dat er maar een laser in titanium is voor de hornet dus dit zal hem wel zijn. Krijg hem erbij vandaar dat ik er niet alles over weet.

Dit staat op de site:
Type PC34
Year '98-'02
Approval Sport
Style: Titanium
Description LASER Oval 'Extreme High level' slip-on muffler


Is toch niet dezelfde volgens mij he.
 
Laatst bewerkt:
lekker weer om vandaag je motor op te halen
maar veel plezier ermee
Het was inderdaad heerlijk, glibberend naar huis :] Gisteren geprobeerd die siliconen rommel uit mijn banden te rijden maar het was nog wel erg nat en glad. Zondag is het geloof ik droog dus dan kan ik aan de slag, lekker goed inrijden en dan de nieuwe uitlaat :P
 
Het was inderdaad heerlijk, glibberend naar huis :] Gisteren geprobeerd die siliconen rommel uit mijn banden te rijden maar het was nog wel erg nat en glad. Zondag is het geloof ik droog dus dan kan ik aan de slag, lekker goed inrijden en dan de nieuwe uitlaat :P
Met die laser kun je hem ook prima inrijden. ;)
 
Hey Ed, feli met je nieuwe bike. Toch maar niet gegaan voor die ZX6 dus. Vind het een prachtig fietsje hoor. We moeten maar eens gaan rijden, want ik wil em ook wel in het echie zien. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan