Morgen nieuwe Hornet halen, dag VFR kzal je missen

Hey Ed, feli met je nieuwe bike. Toch maar niet gegaan voor die ZX6 dus. Vind het een prachtig fietsje hoor. We moeten maar eens gaan rijden, want ik wil em ook wel in het echie zien. :)

Dankje :) Nee, die ZX was inderdaad nogal duur en voor hetzelfde geld heb ik nu een nieuwe motor.

Tja, geen VFR ritten meer maar ja....

Spreken we een keer af :]
 
Lijkt me een behoorlijke stap terug van een VFR naar een Hornet.

Veel plezier met je Hornet
Tja, zo zie ik het niet hoor. Het is gewoon een heel ander soort motor in een andere klasse en in deze klasse volgens mij een hele goeie *D
 
Hey Gefeliciteerd met je uitmuntende keuze. Je zal snel merken dat het een fantastisch stuurfietsje is. Zeker anders dan de VFR, maar daarom zeker niet minder.
Trouwens Slight 111 heeft gelijk hoor. De VFR-club kan je gedag zeggen, maar welkom bij de Hornet-club. :)

PS. ook toevallig: kep hiervoor ook een VFR gehad. (400cc-tje maar toch..)
 
Hey Gefeliciteerd met je uitmuntende keuze. Je zal snel merken dat het een fantastisch stuurfietsje is. Zeker anders dan de VFR, maar daarom zeker niet minder.
Trouwens Slight 111 heeft gelijk hoor. De VFR-club kan je gedag zeggen, maar welkom bij de Hornet-club. :)

PS. ook toevallig: kep hiervoor ook een VFR gehad. (400cc-tje maar toch..)

Bedankt voor het welkom :) Ah, nog iemand die een soortgelijke stap heeft gemaakt :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan