Morgen om 14.45 is het zover!!

ja je kan er alles vinden, het barst er van de motoren! en er zal zeker een zzr 600 tussen staan, je moet alleen zelf beslissen of ie aan je budget voldoet en of ie goed genoeg is

er staat ook nog een zzr600 te koop op het forum hier voor niet al te veel, bij gezocht en gevonden
 
Laatst bewerkt:
Ik heb al een pak, handschoenen en helm enzo. Moet alleen nog een motor :P , m'n voorkeur gaat uit naar een Kawasaki ZZR600. Maar ik heb beperkt budget; zijn er op die motorbeurs (neem aan dat je die in Utrecht bedoelt :P ) voor leuk prijsje 2dehands motoren te vinden?

Ik ken iemand die er een uit 95 wilt verkopen. Mail me maar even voor meer info als je interesse hebt.
 
er staat ook nog een zzr600 te koop op het forum hier voor niet al te veel, bij gezocht en gevonden

Ja weet ik, heb die jongen al gebeld voor afspraak. Maar ik wil iemand meenemen om naar die motor te kijken (omdat ik er zelf de ballen verstand van heb) en die kan elke keer niet :( . Dus moet nog even kijken wanneer ik ga kijken :) .
 
JAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!


Het is me gelukt! Bedankt voor al die positieve vibes en succes-wensingen!!! Nu zorgen dat mijn zz-r250 zo snel mogelijk gerepareerd is en dan de weg op!!!!

Iedereen die vandaag ook geslaagd is van harte gefeli!!!! Ik hoop jullie zo spoedig mogelijk tegen te komen!

En degene die denken dat ik een hij ben: kijk eerst even naar mijn profiel! ;)
Ik ben een 19-jarige scheurmeid! :P

Tot snel op de weg!!!! :] :] :] :] :] 8-)
 
Gefeliciteerd :)

Veel plezier met rijden :]


En degene die denken dat ik een hij ben: kijk eerst even naar mijn profiel! ;)
Ik ben een 19-jarige scheurmeid! :P

Tot snel op de weg!!!! :] :] :] :] :] 8-)

heej, je woont nog vlakbij ook. Als je een keer zin hebt om te gaan rijden maar je wil niet alleen rijden dan mail je maar.
 
full


Ah, gelukkig......... *D
 
Op maandag 29 december 2003 18:26 schreef Viccie het volgende:
Gefeliciteerd :)

Veel plezier met rijden :]heej, je woont nog vlakbij ook. Als je een keer zin hebt om te gaan rijden maar je wil niet alleen rijden dan mail je maar.

Laat ik zeker een keer weten dan!! Alvast bedankt voor het aanbod!! *D
 
Hé, dat zijn de goede berichten.
Beide gefeliciteerd :) :]

Nu voorzichtig met oudjaar, want het rijdt zo lastig zonder vingers, en dat zou zonde zijn!
 
Kijk, zo mogen we het zien! :}

Weer een 'scheurmeid' erbij. Gefeliciteerd!

En mocht je van de zomer iemand zoeken om mee te rijden, laat maar weten want Ettenleur is niet zo ver bij mij vandaan!
 
ik geloof dat iedereen hier wel met elkaar wil gaan rijden 8-)

moet dan maar eens afgesproken worden, en als ik me niet vergis zit er ook een trosje rookie's bij zoals ik. :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan