Morgen om 14.45 is het zover!!

Nou Kris, gefeli! *D Als ik je sig goed begrijp heb je nog 11 jaar
de tijd om zoveel mogelijk kilometers op je tellertje te zetten. :+
 
Iedereen hartstikke bedankt voor de leuke reacties!!

En degene die aan hebben geboden om met mij te gaan rijden: jullie mogen langs komen, ik heb alleen mijn motor nog niet terug! Dus ik kan nog niet gaan rijden!
|( Flink ;(

Dus ik zou dan graag jullie motor willen lenen! ;) 8-)

Zodra ik mijn motorke terug heb laat ik het weten, kunnen we idd een keer gaan rijden! (wordt leuk; zijn volgens mij alleen maar mannen die zich hebben aangeboden! ;) )
 
Iedereen hartstikke bedankt voor de leuke reacties!!

En degene die aan hebben geboden om met mij te gaan rijden: jullie mogen langs komen, ik heb alleen mijn motor nog niet terug! Dus ik kan nog niet gaan rijden!
|( Flink ;(

Dus ik zou dan graag jullie motor willen lenen! ;) 8-)

Zodra ik mijn motorke terug heb laat ik het weten, kunnen we idd een keer gaan rijden! (wordt leuk; zijn volgens mij alleen maar mannen die zich hebben aangeboden! ;) )

wanneer krijg je je motor dan terug? En wat was er mis mee?
 
wanneer krijg je je motor dan terug? En wat was er mis mee?

Ik heb een paar weken geleden mijn motor opgehaald (kawa zz-r250 uit '93) en toen ik er mee thuis kwam, lekt het dingetje ineens koelvloeistof en olie. Hij kookte ook als een gek! De motor is opgehaald ('s avonds startte hij al niet meer) en nu blijkt de koppakking kapot te zijn! |( '(

Ik loop flink te balen, want ondanks dat ik 3 maanden garantie heb (mondeling overeengekomen), doet die man toch moeilijk over het geld! Ik hoop de motor eind volgende week terug te hebben, maar dat is nog even afwachten!
 
Ik heb een paar weken geleden mijn motor opgehaald (kawa zz-r250 uit '93) en toen ik er mee thuis kwam, lekt het dingetje ineens koelvloeistof en olie. Hij kookte ook als een gek! De motor is opgehaald ('s avonds startte hij al niet meer) en nu blijkt de koppakking kapot te zijn! |( '(

Ik loop flink te balen, want ondanks dat ik 3 maanden garantie heb (mondeling overeengekomen), doet die man toch moeilijk over het geld! Ik hoop de motor eind volgende week terug te hebben, maar dat is nog even afwachten!

Das ook knap waardeloos :(
Lijkt mij gewoon onder de garantie vallen. Als je op de dag dat je hem ophaalt al meteen een nieuwe koppakking nodig hebt is dat niet in de haak.

Magoed, eind volgende week kun je dus weer lekker rijden. Ik hoop voor je dat het dan een beetje droog is :)
 
Das ook knap waardeloos :(
Lijkt mij gewoon onder de garantie vallen. Als je op de dag dat je hem ophaalt al meteen een nieuwe koppakking nodig hebt is dat niet in de haak.

Magoed, eind volgende week kun je dus weer lekker rijden. Ik hoop voor je dat het dan een beetje droog is :)

Ik ben het helemaal met je eens wat betreft de garantie!

Ik ga nu eerst die vent achter zijn broek aan zitten dat hij hem voor zaterdag klaar heeft, zodat ik hem dus zaterdag op kan gaan halen. Eerst een beetje rijden daar in de buurt dan (is namelijk de eerste keer dat ik dan helemaal alleen op de motor zit) en dan naar huis om vervolgens veel te gaan rijden!

Ik zit er trouwens aan te denken om een nieuwe zz-r250 te kopen en deze dus in te leveren, maar daar moet ik nog even over nadenken!

Als ik ga rijden laat ik je het nog wel weten, is idd wel leuk om eens samen te gaan rijden! :]
 
Ik ben het helemaal met je eens wat betreft de garantie!

Ik ga nu eerst die vent achter zijn broek aan zitten dat hij hem voor zaterdag klaar heeft, zodat ik hem dus zaterdag op kan gaan halen. Eerst een beetje rijden daar in de buurt dan (is namelijk de eerste keer dat ik dan helemaal alleen op de motor zit) en dan naar huis om vervolgens veel te gaan rijden!

Ik zit er trouwens aan te denken om een nieuwe zz-r250 te kopen en deze dus in te leveren, maar daar moet ik nog even over nadenken!

Als ik ga rijden laat ik je het nog wel weten, is idd wel leuk om eens samen te gaan rijden! :]

welke zaak heb je hem gehaald?
 
Hey dude, rot dat je die motor nukken hebt, maar gefeli met je rijbewijs!

Nu weer een glaasje bubbeltjeswijn doen! :)
 
Hey dude, rot dat je die motor nukken hebt, maar gefeli met je rijbewijs!

Nu weer een glaasje bubbeltjeswijn doen! :)

1 glaasje??? :P

Ik hoop trouwens dat je dude als iets algemeens bedoelt en niet als een mannelijke aanduiding! ;)
 
Op woensdag 31 december 2003 20:30 schreef Krissie0912 het volgende:Waarom pas in de zomer? ;)Omdat mijn motorje helaas nog niet begrensd is ;( en ik liever me fiets niet als slee gebruik :+

Leuk die sneeuw, maar heb er nu al genoeg van gezien.

Trouwens wel een klotestreek van die vent om nu ineens moeilijk te gaan doen over de garantie. Bij mij staat het gelukkig duidelijk in het aankoopbewijs vermeld.

Succes ernog mee en mocht je nog een knokploegje zoeken omdat hij het niet onder de garantie laten vallen, volgens mij zijn er genoeg vrijwilligers te vinden })
 
Op woensdag 31 december 2003 23:31 schreef Krissie0912 het volgende:Ik zit er trouwens aan te denken om een nieuwe zz-r250 te kopen en deze dus in te leveren, maar daar moet ik nog even over nadenken!

Als ik ga rijden laat ik je het nog wel weten, is idd wel leuk om eens samen te gaan rijden! :]

Waarom een nieuwe ZZR-250? Ik vind die Duc onder je kont je ook wel goed staan :}
 
Op woensdag 31 december 2003 20:30 schreef Krissie0912 het volgende:Waarom pas in de zomer? ;)Omdat mijn motorje helaas nog niet begrensd is ;( en ik liever me fiets niet als slee gebruik :+

Leuk die sneeuw, maar heb er nu al genoeg van gezien.

Trouwens wel een klotestreek van die vent om nu ineens moeilijk te gaan doen over de garantie. Bij mij staat het gelukkig duidelijk in het aankoopbewijs vermeld.

Succes ernog mee en mocht je nog een knokploegje zoeken omdat hij het niet onder de garantie laten vallen, volgens mij zijn er genoeg vrijwilligers te vinden })

Ach, zolang het niet te gevaarlijk is rij ik gewoon door! (een echte bikkel! :P )

Maar iig bedankt voor het idee, ik zal het in gedachten houden! ;)

Op donderdag 01 januari 2004 22:39 schreef Speedy Max het volgende:Waarom een nieuwe ZZR-250? Ik vind die Duc onder je kont je ook wel goed staan :}

Graag, niets liever, dolgraag een nieuwe (mag ook tweedehands zijn als het maar een 999 is) Duc! Een probleem
........................................................................................................................ GELD!!!! |( :X Ik heb nog geen topbaan! Die kawa zou ik dan ook niet gelijk in een keer betalen, maar een duc is wel heel erg duur!

Misschien ooit nog eens en anders een zx-6r! Ook mooi! Ik moet wel zeggen dat ik de Duc lekkerder vond zitten dan de zx-6r! :}
 
Aangezien je ZZR-250 straks, als het goed is, toch weer helemaal top is zou ik zeggen, rij er een aantal jaartjes op en spaar ondertussen voor een leuke opvolger. Zoals de ZX-6R bijvoorbeeld ;)

Je kunt wel een nieuwe ZZR kopen maar een 250 ben je volgens mij zo zat
 
Aangezien je ZZR-250 straks, als het goed is, toch weer helemaal top is zou ik zeggen, rij er een aantal jaartjes op en spaar ondertussen voor een leuke opvolger. Zoals de ZX-6R bijvoorbeeld ;)

Je kunt wel een nieuwe ZZR kopen maar een 250 ben je volgens mij zo zat

Misschien heb je wel gelijk! Ik wil iig een zx-6r, daar ben ik op de RAI helemaal verliefd op geworden! :9~

EDIT: ik heb trouwens een 250 gekocht omdat ik nog een klein rijbewijs heb! (ik had ook een zwaardere kunnnen kopen en die terug laten brengen, maar dit vond ik handiger! Achteraf heb ik hem toch nog 1,7 kw terug moeten laten brengen!)
 
Laatst bewerkt:
Hoe is het nu eigenlijk afgelopen met die garantie? Heb je je motor al weer terug en is het nou onder de garantie gevallen? Ben wel benieuwd?
 
Ik heb mijn motorke terug en hij loopt weer als een zonnetje!

De garantie praten we maar niet over, ik heb er nog wel een gedeelte voor betaald.

Ik heb trouwens pas donderdag mijn motor opgehaald! Ik heb er donderdag en vandaag op gereden en ik heb er nu al 190 km mee gereden! Is al best veel voor een beginneling, he?!? :) Jammer alleen dat het vandaag ging regenen (heel de dag had ik een regenbroek aan en toen ik hem net uit had gedaan begon het te regenen! |( )

Ik ben blij dat het (tot nu toe) goed afgelopen is met mijn motor! Nu kan ik dus eindelijk gaan :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan