Morgen rijbewijs???

GoReTeX...Je hebt gelijk...Ben zeer enthousiast om mijn rijbewijs te halen...
Sorry,dat het weer een topic is...Dit betekent gewoon veel voor mij...
Wil zo graag mijn rijbewijs halen...
Nogmaals....sorry....


maak je niet druk..

denk alleen aan je zelf en morgen.
bedenk dat je gewoon niet meer kan doen dan je best !

je kunt zoals ik had onderweg dingen meemaken ,
die je tijdens al je lessen niet meegemaakt hebt.

ik werd gesneden door een bmw bij een rotonde
daarna zelf goed opgelet bij een langs zoefende dikke bmw

d8 van oh no ,gezakt!!
maar bij aankomst bleek ik toch geslaagd ,

je wilt echt wel weten hoe ongelooflijk blij ik was ..........
en jij dus ook morgen heel veel succes!!! *O*

laat ook ff horen hoe,t ging!! :Y
 
GoReTeX...Je hebt gelijk...Ben zeer enthousiast om mijn rijbewijs te halen...
Sorry,dat het weer een topic is...Dit betekent gewoon veel voor mij...
Wil zo graag mijn rijbewijs halen...
Nogmaals....sorry....


Godsamme man, relax!! ;)
Bedenk het volgende:
Je gaat op examen omdat jij en je instructeur weten dat je er klaar voor bent.
Alleen gelooft die lul van het CBR jullie niet op jullie woord dus met een diepe zucht stap je op die motor en laat die ongelovige ff zien dat je het kunt.
Da's alles.

Ga niet proberen extra netjes te rijden want dan gaat het fout.
Rij gewoon zoals je gewend bent, dat was immers examennivo?

Succes!

Grtz,
Richard (instructeur B)
 
dat zijn wel leuke motoren ja :Y
gewoon lekker een rondje sturen morgen ;)
full


Veel suc6 morgen :)
 
Succes, je hebt gelukkig niet de -6 graden celcius die ik had tijdens mijn examen. Eerste keer dat ik met winter-handschoenen reed, gelijk alle gevoel kwijt. De instructeur stond peentjes te zweten tijdens de les die ik vlak voor m'n examen had :o Gelukkig ging het bij 't examen allemaal vlekkeloos, ze kortten het zelfs 10 min in omdat het zo koud was *O*

Maar morgen gewoon rustig je trucjes doen en zaterdag :] bij de motorzaak vandaan
 
Inmiddels de "Big Day"..het miezert hier wat,maar het is niet koud en niet veel wind..
Had het slechter kunnen treffen denk ik..
Inderdaad Vannelle, met het lessen gaat het iedere keer super...Ga gewoon zo rijden en dan moet het goed zijn..
 
maak je niet druk man, half nederland heeft er 1 ;)

ik weet het makkelijk gezegd, veel suc6 en veel plezier en lekker :]
 
Inmiddels de "Big Day"..het miezert hier wat,maar het is niet koud en niet veel wind..
Had het slechter kunnen treffen denk ik..
Inderdaad Vannelle, met het lessen gaat het iedere keer super...Ga gewoon zo rijden en dan moet het goed zijn..

veel succes :W *O*
 
las ergens dat ie twijfelt tussen een cbr600f en een R6..??

in dat geval komt ie dus waarschijnlijk uit op een r6 :)
 
Haha..Nee, het wordt dan een CBR 600F uit 2000...Pikwart..Mooi dempertje eronder..
Alleen nog een zwart kuipruitje erop en hij is af...Daar moeten mijn eerste prive km's op worden gereden..De zon begint flink te schijnen hier..Teken van god? Haha..Blij dat ik zo'n ingebouwd zonnevisiertje in mijn helm heb...Komt goed van pas vanmiddag...
 
ga nog een keertje wat doen met je meisje, begin je er een stuk relaxter aan ;)

gewoon doen wat je altijd al doet
oppassen in bochten met dit weer en goed kijken/anticiperen met in/uitvoegen :)
 
Hey Pdavie,

Ik heb mijn motorrijbewijs kort geleden ook gehaald. En ik ben er erg blij mee :z.

Succes met je AVD. Laat wel weten of je geslaagd bent of niet.
 
Laatst bewerkt:
Ik moet nog..14.55...Hopelijk tegen 15.30 terug met zeer goed nieuws!!!
Half uurtje rijden...Net zoals bij lessen en gewoon attent zijn..
Superweer, dat scheelt al heel wat...
 
Ik moet nog..14.55...Hopelijk tegen 15.30 terug met zeer goed nieuws!!!
Half uurtje rijden...Net zoals bij lessen en gewoon attent zijn..
Superweer, dat scheelt al heel wat...

Nu maar hopen dat het mooi weer blijft, bij Enschede is het nu toch al wel redelijk donker aan het worden. Hoop voor je dat je geen Hagelbui op je kop krijgt bij +- 80 Km/uur, dan wordt je zo lekker gezandstraald. :}

Overigens wel een lekker temperatuurtje, ik heb één keer gereden met -5 en dan ook nog in het donker. Als je handen dan weer warm worden dan kun je wel janken van de pijn. -O-

Niet dat je het nodig hebt, even een papiertje ophalen maar toch succes. :]
 
Laatst bewerkt:
Hey,

heel veel succes morgen! Je moet gewoon op die motor gaan zitten, en rijden zoals je bij je lessen gedaan hebt :] !

Als jij laat zien, dat je normaal met die motor omgaat, en ook wat verkeers-inzicht hebt (maar dat zal vast wel, anders had je instructeur je echt nog geen examen laten doen), dan heb je dat rijbewijs al met 1,5 hand vast! Ga inderdaad alleen niet extreem je best doen, om geen fouten te maken! Want 1. dan maak je ze juist en 2. dat ziet die examinator namelijk.. en dan kan ie mss wel eens gaan twijfelen!

En een beetje zenuwen, maakt niet uit.. wordt je alleen maar scherper van!

Grtz Mark
 
Hey,

heel veel succes morgen! Je moet gewoon op die motor gaan zitten, en rijden zoals je bij je lessen gedaan hebt :] !

Als jij laat zien, dat je normaal met die motor omgaat, en ook wat verkeers-inzicht hebt (maar dat zal vast wel, anders had je instructeur je echt nog geen examen laten doen), dan heb je dat rijbewijs al met 1,5 hand vast! Ga inderdaad alleen niet extreem je best doen, om geen fouten te maken! Want 1. dan maak je ze juist en 2. dat ziet die examinator namelijk.. en dan kan ie mss wel eens gaan twijfelen!

En een beetje zenuwen, maakt niet uit.. wordt je alleen maar scherper van!

Grtz Mark

Hehe, hij moest vandaag ;)

Als het goed is, zou die nu ook klaar moeten wezen!
 
Laten we maar hopen dat geen bericht heel goed bericht is..volgens zijn eigen berichten zou ie hopelijk om half 4 terug zijn met goed bericht. Of hij zit zich nu misselijk te eten aan gebakjes of...hij kan ff geen motor meer zien ..
 
En???? GESLAAGD!!!!! Yes!! Ging super allemaal..Eigenlijk maar een dingetje..Ging bij stoplichten rechtsaf en toen ontweek ik een putdeksel..Daardoor kwam ik op de linkerrijbaan uit en niet de rechter..Das het enige wat mij opviel, rest heerlijk gereden!!! Top man!! Ben echt blij....
Hier doe je het voor....Super!!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan