Morgen rijbewijs???

En???? GESLAAGD!!!!! Yes!! Ging super allemaal..Eigenlijk maar een dingetje..Ging bij stoplichten rechtsaf en toen ontweek ik een putdeksel..Daardoor kwam ik op de linkerrijbaan uit en niet de rechter..Das het enige wat mij opviel, rest heerlijk gereden!!! Top man!! Ben echt blij....
Hier doe je het voor....Super!!!!
Netjes man! Veel plezier met het zoeken naar een motor, of als je er al 1 hebt, enjoy riding!
 
En???? GESLAAGD!!!!! Yes!! Ging super allemaal..Eigenlijk maar een dingetje..Ging bij stoplichten rechtsaf en toen ontweek ik een putdeksel..Daardoor kwam ik op de linkerrijbaan uit en niet de rechter..Das het enige wat mij opviel, rest heerlijk gereden!!! Top man!! Ben echt blij....
Hier doe je het voor....Super!!!!

Feli! *O*

Nu nog een paar daagjes chagrijnig zitten zijn tot je je pasje kan ophalen en dan gaaaaan! :Y


Tenminste, zo ging het bij mij *D
 
Zal waarschijnlijk spoed worden aanvraag..Anders lukt het niet voor zaterdag...
Ach,had hem in weinig lessen gehaald,dus die 40 euro er ook maar bij dan...
Voelt nog steeds heerlijk...Denk de hele week nog wel...Haha...
 
Zal waarschijnlijk spoed worden aanvraag..Anders lukt het niet voor zaterdag...
Ach,had hem in weinig lessen gehaald,dus die 40 euro er ook maar bij dan...
Voelt nog steeds heerlijk...Denk de hele week nog wel...Haha...

Ik denk elke keer als je op je fiets stapt nog wel :Y
 
Je bent toch wel zo "stoer" geweest om met een eigen motor naar de rijles te rijden of niet??? :+

Toen ik opging voor m'n bromfiets waren er genoeg luitjes die al met de "scoot" aankwamen om even het certificaat op te halen. :?

Maar gefeliciteerd en veel plezier met het uitzoeken van wat mooi speelgoed, leuk cadeautje voor Sinterklaas.
 
En???? GESLAAGD!!!!! Yes!! Ging super allemaal..Eigenlijk maar een dingetje..Ging bij stoplichten rechtsaf en toen ontweek ik een putdeksel..Daardoor kwam ik op de linkerrijbaan uit en niet de rechter..Das het enige wat mij opviel, rest heerlijk gereden!!! Top man!! Ben echt blij....
Hier doe je het voor....Super!!!!

*O*
Gefeliciteerd man!
Veel veilige km`s gewenst!
 
*O* Gefeliciteerd! *O*

En veel plezier zaterdag met het ophalen van je eerste eigen motor *O*

Nu kan je lekker rijden, wanneer en waar je maar wilt :]

Ben benieuwd naar de piccies van je motor ;)
 
Zo gauw ik hem heb, plaats ik gelijk pics uiteraard...nog even goed weer krijgen zaterdag...
Heerlijk vrij rijden zonder routebepaling,aah......
 
gefeliciteerd *O* *O* *O* *O*

( nu gaat je leven voorgoed veranderen, motor hier, motor daar ,motor dit, motor dat....enz ;) )

[me="TinuZ"]leeft voor het motorrijden :Y[/me]
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan