Morgen tot 33 graden!

Pommel

MF veteraan
13 apr 2004
23.882
122
Tukker in exile
Helaas heb ik alleen een IXS textieljas, waarin het afgelopen week al een sauna leek ...
Morgen maar alleen een katoenen shirtje eronder, en een schoon overhemd meenemen naar mijn werk. En veel water drinken voor de terugweg. Nog meer tips?
Behalve nu nog even een leren of speciaal zomerpak kopen? :+
 
ik ken het probleem, het enige wat ik kon verzinnen is je rits in de wind proberen te hangen zeg maar... dus die flappen ervoor weghangen... dan komt er door die rits tenminste nog IETS aan verkoeling naar binnen, maar ik denk dat dat met 33 graden ook nog weinig nut zal hebben. Dus dan maar een zomerjasje :P
 
I.p.v. katoen kan je beter een shirtje van coolmax o.i.d. dragen. Katoen houdt namelijk vocht vast terwijl die synthetische shirtjes vocht weer afstaan. Maar warm blijft het toch wel...

[me]Snarfman is blij met zijn zomerpak[/me]
 
ik vind eigenlijk niet eens erg dat ik morgen moet werken, lekker 16 graden :P

Maar het rijden naar huis, heeft iemand zin om met een ventilator voor me te gaan rijden O-)
 
Ik heb zelf een leren combi. Maar blijft warm hoor. heb een soort airjacket met ritsen op me rug. maar zweten doe ik echt wel. pfffffffff. maar wat zeuren we nou het is eindelijk mooi weer. :+
 
Wat voor zomerpak heb jij?

Tuareg zomerpak van Hein Gericke... en kost nog geen 200 euro... Mijn pak is bedoeld voor all-road werk/looks, maar ze hebben ook andere zomerpakken in die prijsklasse.

BTW: vorige week zaterdag getest met een all-road rit (en dan zweet je veel) en dat was prima te doen. Kleding onder pak: korte broek met synthetisch shirtje... (kan je dus ook doen naar je werk en dan ff omkleden)
 
Laatst bewerkt:
Tuareg zomerpak van Hein Gericke... en kost nog geen 200 euro... Mijn pak is bedoeld voor all-road werk/looks, maar ze hebben ook andere zomerpakken in die prijsklasse.

Is Hein Gericke niet alleen postorder? Lijkt me risky met kleding.
Maar ik zal in ieder geval eens kijken wat voor soort pakken ze hebben ...
 
Wat bij mij geholpen heeft: shirt (met lange mouwen) iets nat maken en dan ritsjes klein stukje open, prima airco. Shirt droog als je thuiskomt en jij prima gekoeld.
 
Terug
Bovenaan Onderaan