Morgen voorkomen..

manny

Die hard MF'er
29 mei 2007
665
4
Amsterdam
Helaas is het morgen zover.. Ik moet voorkomen vanwege het feit dat ik in juni ben aangehouden met een snelheid van boven de 100 km/u waar 50 was toegestaan (binnen bbk).

Tips, tricks, harten onder de riem, e.d. zijn welkom ;)

P.s. moraalridders met uitspraken waarin woorden als 'blaren' voorkomen graag niet reageren :+

Op verzoek nog even kort de facts:

- staandegehouden door motoragent na top van boven 100 op een stuk tweebaansweg met gescheiden rijbanen van 300m zonder zijstraten, oversteekplaatsen en fietspad.
- 105 waar 50 toegestaan op dagvaardig -> rijbewijs 3 dagen kwijt geweest
- binnen de bebouwde kom -> check
- 100% overschrijding + concrete gevaarzetting --> motor 3,5 week kwijt geweest
- puntenrijbewijs -> check (inmiddels dus met 1 punt)
- recidive --> gelukkig niet, eerste 30+ overtreding
 
Laatst bewerkt:
Helaas is het morgen zover.. Ik moet voorkomen vanwege het feit dat ik in juni ben aangehouden met een snelheid van boven de 100 km/u waar 50 was toegestaan (binnen bbk).

Tips, tricks, harten onder de riem, e.d. zijn welkom ;)

P.s. moraalridders met uitspraken waarin woorden als 'blaren' voorkomen graag niet reageren :+

toi toi toi :+
 
neem een borrel straks en ga lekker vroeg naar bed toe :+ :+
 
Keihard ontkennen, "ik reed écht maar 50, foute meting etc. blabla."
 
Helaas is het morgen zover.. Ik moet voorkomen vanwege het feit dat ik in juni ben aangehouden met een snelheid van boven de 100 km/u waar 50 was toegestaan (binnen bbk).

Tips, tricks, harten onder de riem, e.d. zijn welkom ;)

P.s. moraalridders met uitspraken waarin woorden als 'blaren' voorkomen graag niet reageren :+

De volgende keer niet meer doen, hard sparen...

Veel succes, en over 2 jaar lach je erover!

;)
 
Ga maar uit van je Worst Case Scenario. It will be the thruth. Sorry, kan je niks adviseren. iig sterkte morgen!
 
Je bij je verklaring houden en boos worden als je ongelijk krijgt. Mensen die terecht onrecht worden aangedaan worden namelijk altijd boos, schuldige mensen niet ;)

Maargoed je zal wel door de LAF (Leugen + Ambtseed = Feit) procedure gaan waarbij de rechter je vertelt dat je moet gaan betalen omdat de agent zegt dat je zo hard gereden hebt.

Maargoed aangezien je al aangeeft te hard gereden te hebben, neem ik aan dat je verklaring ook een bekentenis bevat. Zodoende ben je 100% zeker van een dikke prent en je rijbewijs kwijt voor max 4 maanden ;)

Maargoed, succes :) 8-)
 
Laatst bewerkt:
Je hebt je lesje geleerd, je schrok zelf van het feit dat je zo onverantwoord bezig bent geweest.
Was toch zeker niet je bedoeling om binnen bbk zo snel te gaan rijden?
Je vond het jammer dat de Politie er aan te pas moest komen om jou op je gedrag te wijzen.
Had beter moeten weten.
Je schaamt je voor het feit dat er nu veel belastinggeld moet worden uitgegeven omdat jij die dag besloot om je niet aan de regels te houden.
Je biedt je excuses aan aan die agenten en alle andere verkeersdeelnemers voor je rijgedrag.
Om maar niet te spreken van het bevestigen van het vaak uitgesproken vooroordeel over motorrijders. ;)

De rechter zal huilend de bon verscheuren, denk ik

In ieder geval sterkte morgen....
 
Helaas is het morgen zover.. Ik moet voorkomen vanwege het feit dat ik in juni ben aangehouden met een snelheid van boven de 100 km/u waar 50 was toegestaan (binnen bbk).

Tips, tricks, harten onder de riem, e.d. zijn welkom ;)

P.s. moraalridders met uitspraken waarin woorden als 'blaren' voorkomen graag niet reageren :+
Sterkte, dat het geld gaat kosten staat denk ik wel vast maar zal voor je wel duimen dat je in elk geval je rijbewijs weer mee naar huis mag nemen.
duimen-gl2.jpg
 
tja..

wat kun je meer zeggen dan: hoop dat je het niet meer doet..niet vanwege de boete..of de rijontzegging..maar misschien ben je nu wel wakker....

succes morgen..hopelijk is het leergeld niet al te hoog (overigens mag het van mij best hoog zijn.. dan doe je het ZEKER NOOOOOIT meer)
 
Binnen de bebouwde kom. Dan ben je lekker schofterig bezig.. Ik hoop dat je een hele vette boete kijgt. Hart onder de riem, sjezus, doe ff normaal man.

Moraalridder no. 1.
 
Laatst bewerkt:
Niet uit eigen ervaring, maar van koekblikcollega met uitgebreide ervaring met voorkomen.

Als de feiten er liggen en er niks tegen in te brengen is, helpt deemoed en een berouwvolle houding meer dan bijdehand doen. Ja 't is niet goed voor je ego, maar daar moet je dan maar over heen stappen voor het goede doel.

Sterkte en suc6 morgen

THC
 
Laatst bewerkt:
succes. ;)
(Painter staat ook nog zoiets te wachten, bij hem is er een bij in de helm gevlogen waardoor zijn gashand uitschoot :+ )
 
Binnen de bebouwde kom. Dan ben je lekker schofterig bezig.. Ik hoop dat je een hele vette boete kijgt. Hart onder de riem, sjezus, doe ff normaal man.

Moraalridder no. 1.

Ik wil geen moraalridder zijn hoor, maar kan jij niet lezen :N

Geen moraalridders :r :/ :Z :(
 
Duik onder de toga van de rechter, en dan zuigen tot de blaren op je lippen staan.

(oh nee, dit mocht niet)
 
Helaas is het morgen zover.. Ik moet voorkomen vanwege het feit dat ik in juni ben aangehouden met een snelheid van boven de 100 km/u waar 50 was toegestaan (binnen bbk).

Tips, tricks, harten onder de riem, e.d. zijn welkom ;)

P.s. moraalridders met uitspraken waarin woorden als 'blaren' voorkomen graag niet reageren :+


Zeggen dat je rbw nodig hebt voor je werk anders nemen ze het denk voor 4mnd in!
Ik ben pas voor geweest voor 86 en 49 te hard in bbk.,.,€1610 totaal boete!

dus Succes!
 
Je hebt je lesje geleerd, je schrok zelf van het feit dat je zo onverantwoord bezig bent geweest.
Was toch zeker niet je bedoeling om binnen bbk zo snel te gaan rijden?
Je vond het jammer dat de Politie er aan te pas moest komen om jou op je gedrag te wijzen.
Had beter moeten weten.
Je schaamt je voor het feit dat er nu veel belastinggeld moet worden uitgegeven omdat jij die dag besloot om je niet aan de regels te houden.
Je biedt je excuses aan aan die agenten en alle andere verkeersdeelnemers voor je rijgedrag.
Om maar niet te spreken van het bevestigen van het vaak uitgesproken vooroordeel over motorrijders. ;)

De rechter zal huilend de bon verscheuren, denk ik

In ieder geval sterkte morgen....


_O-

Je hebt je roeping gemist 'advocaat van de duivel' ;)

Binnen de bebouwde kom. Dan ben je lekker schofterig bezig.. Ik hoop dat je een hele vette boete kijgt. Hart onder de riem, sjezus, doe ff normaal man.

Moraalridder no. 1.


:Z Was je er bij ? Er zijn zat wegen waar je volkomen veilig 150 binnen de bebouwde kom kan rijden, vaak zijn dit dan ook de plekken waar de politie zijn geld incasseerd
 
Binnen de bebouwde kom. Dan ben je lekker schofterig bezig.. Ik hoop dat je een hele vette boete kijgt. Hart onder de riem, sjezus, doe ff normaal man.

Moraalridder no. 1.

Ik hoop dat het een beetje sarcastisch bedoeld is. Anders: |(

Er zijn voldoende voorbeelden aan te dragen waar je makkelijk en zeer veilig 100+ binnen de bebouwde kom kunt rijden. En dan praat ik nog niet eens over tijdstip oid. Ooit in nijmegen geweest en dan de weg van de matrix (discotheek) richting het centrum?
Dat lijkt op een snelweg maar er is toch een snelheidsbeperking van 50 km/h ingesteld.
En zo zijn er nog wel een paar voorbeelden te noemen.

Begrijp me niet verkeerd, ik ken de situatie van TS niet, dus daar oordeel ik niet over, maar jouw reactie was zeer kortzichtig te noemen SjaakTrekhaak. :Y
 
The Happy Camper schreef op 03 januari 2008 @ 19:47:
Als de feiten er liggen en er niks tegen in te brengen is, helpt deemoed en een berouwvolle houding meer dan bijdehand doen. Ja 't is niet goed voor je ego, maar daar moet je dan maar over heen stappen voor het goede doel.
Helemaal mee eens. Zelfde ervaring gehad (auto), was alleen niet aangehouden dus uiteindelijk een voorwaardelijke rijontzegging gekregen. Niet brutaal e.d. kijken en zijn, gewoon over je heen laten komen. Je kunt er toch niets meer aan veranderen. Doe net alsof je bij de douane in de USA zit om binnen te komen. Kan je een visitatie schelen ;)
Sterkte!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan