Morgen weer koud

Ik had zaterdag me zomerhandschoenen binnen gekregen, dus kan ook mijn schuld zijn geweest...
 
Ja snap ik, maar wel om de verkeerde reden. ;)

Heb je gelijk in, sorry :$ ik hoop voor jullie erg mooi weer! Het zou vanaf deze week alleen nog maar warmer worden, koufronten zijn bijna voorbij.. so enjoy!

Ik heb trouwens meestal nog thermohandschoenen mee in mijn rugtas, voor als het net te koud is voor zomerhandschoenen.. niet dat het dan echt warm is, maar het scheelt iets en die dingen nemen geen ruimte in.
 
Hoe lang nog te voet Sassette, al een maand er op zitten?


7Sassette.jpg~c200
 
Laatst bewerkt:
6 weken nu.. ze zeggen 27ste, maar dat valt op zaterdag en daarvoor is het Hemelvaart, dus ik gok nog 3 weken '(


Dus we hebben nog drie weken koud weer en dan wordt het warm, mooi dat is te overzien. ;)


Wat zal het bij jou kriebelen zolang al zonder :]
 
Dus we hebben nog drie weken koud weer en dan wordt het warm, mooi dat is te overzien. ;)


Wat zal het bij jou kriebelen zolang al zonder :]

Ben er letterlijk ziek van en strontsjagerijnig.. stond bij de SBK te janken op de tribune en ben zeker geen emotrutje, maar zo erg mis ik het rijden.. dus laat de zon maar komen, daar word ik iets vrolijker van!

Dacht in het karten wel een mooie uitlaatklep te vinden, maar daar een klein ongelukje gehad, lichte whiplash aan overgehouden, loop nu bij de fysio.. dus ik kan zeggen dat ik mijn les nu wel heb geleerd :')
 
Hartstikke warm joh vandaag. Qua temperatuur misschien lager dan vorige week maar qua gevoelstemperatuur een stuk aangenamer.
Geen wind en flink zon 8-) 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan