Morgen winterritje maken, wie gaat mee?

El Pollo Diablo

MF veteraan
14 jul 2007
7.122
104
Drechtsteden
Nu ik pas afgestudeerd en werkzoekend en gek ben op de winter :9, ga ik morgen een eigen gemaakte kouwe-klauwe-rit maken van 755km. Eerst over de snelweg via Brussel Naar La Roche-En Ardenne, en dan zo via Bastogne naar Luxemburg, om vervolgens naar de Eifel te gaan (even loeren bij de Nordschleife nog) en bij Rheinbach weer terug nach Holland :]

Mensen zin om mee te gaan? Ze geven in al deze gebieden een zonnetje op met 3 graden :}
 
Pic
full
 
Nope geen zin! En veel plezier morgen: voor zowel de Ardennen als de Eifel voorspellen ze een temp tussen de -2 en -7
 
Nope geen zin! En veel plezier morgen: voor zowel de Ardennen als de Eifel voorspellen ze een temp tussen de -2 en -7
Ja klopt -3 a -2 graden overdag. Meteo.be en wetter.de, zie ik net. Valt opzich wel mee, warm kleden, wel vaker gedaan. De natuur is echt heel anders in de winter dan in de zomer, heerlijk. En verder veel warme chocomel ;)
 
Laatst bewerkt:
Nu ik pas afgestudeerd en werkzoekend en gek ben op de winter :9, ga ik morgen een eigen gemaakte kouwe-klauwe-rit maken van 755km. Eerst over de snelweg via Brussel Naar La Roche-En Ardenne, en dan zo via Bastogne naar Luxemburg, om vervolgens naar de Eifel te gaan (even loeren bij de Nordschleife nog) en bij Rheinbach weer terug nach Holland :]

Mensen zin om mee te gaan? Ze geven in al deze gebieden een zonnetje op met 3 graden :}

Held! :')

Voor jouw info, de schleife ligt onder een witte deken, dus ik zou mn lange latten meenemen :+ :W
 
Op zich een leuk idee zeg :)
Die 755km is heen en terug hoop ik? :)
En dat wil je even in een dagje doen neem ik aan?
 
Jep in totaal. Dagje moet wel lukken ja.. wil rond 7:30 wegrijden en voor 20:00 thuis zijn :) Anders schopt 'n modje hem even naar Reizen & Toeren?
 
hmz... even denken, heb op zich toch ook niet zo veel te doen. :)
Is toch wel tijd om af en toe een warm bakkie koffie of chocomel te nuttigen hoop ik? Mijn Handvatverwarming wordt namelijk niet zo heel warm. :)
 
Dat is inderdaad wel de bedoeling :P De uitgezette route duur 9 uur en een beetje. Dus reken maar uit hoeveel tijd erbij komt door je stops en hoelaat je thuis wilt zijn ;)
 
'Morgen winterritje maken' > 'Morgen winterritje maken, wie gaat mee?'
 
't Is te doen, maar 't wordt wel een koud ritje... en let op... de laatste paar uren wordt het rijden in het donker.. ik denk dat je er nog iets langer over gaat doen.

In de zomer doen wij regelmatig van dit soort ritjes... maar doen stoppen we eigenlijk alleen met de lunch een keer en later op de dag nog eens... en hoog tempo rijden gaat met dat koude wegdek stukken minder goed.. ;)

I.i.g... veel plezier! *D
 
't Is te doen, maar 't wordt wel een koud ritje... en let op... de laatste paar uren wordt het rijden in het donker.. ik denk dat je er nog iets langer over gaat doen.

In de zomer doen wij regelmatig van dit soort ritjes... maar doen stoppen we eigenlijk alleen met de lunch een keer en later op de dag nog eens... en hoog tempo rijden gaat met dat koude wegdek stukken minder goed.. ;)

I.i.g... veel plezier! *D
No problem, weg is het als het goed is droog en heb licht op de motor :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan