Morgenavond omgeving Linkeroever/Antwerpen

Sigma

MF veteraan
4 feb 2002
19.474
73
Antwerpen
Vroeger hadden wij een leuk plekje om eens te gaan gassen in de omgeving van Kallo, maar sinds een lollig iemand daar de slijpschijf in het asfslt geplant heeft gaat het niet meer.

Gisteren hebben enkele vrienden mij verteld van een ander plekje met splinternieuwe asfalt.

Wie gaat er morgenavond(zondag) eens mee kijken, meer informatie over lokatie en uur via mail :j
 
Geen één van de Belgen geintreseerd?

Als je van NL komt is het door de liefkenshoektunnel easy te bereiken.
 
Geen één van de Belgen geintreseerd?

Als je van NL komt is het door de liefkenshoektunnel easy te bereiken.

Sorry maar het is me allemaal te vaag om daarvoor naar Antwerpen te rijden. En daarbij laat het weer ook wel te wensen over.

En nieuw asfalt is toch gladder niet :?
 
Sorry maar het is me allemaal te vaag om daarvoor naar Antwerpen te rijden. En daarbij laat het weer ook wel te wensen over.

En nieuw asfalt is toch gladder niet :?
Het ligt er al ff maar wordt niet gebruikt, eerst 2 km bochtjes gevolgd door een recht stuk van 3.5km })

Als je me een mailtje stuurt geef ik je de volledige routebeschrijving.
 
Laatst bewerkt:
Vroeger hadden wij een leuk plekje om eens te gaan gassen in de omgeving van Kallo, maar sinds een lollig iemand daar de slijpschijf in het asfslt geplant heeft gaat het niet meer.

Gisteren hebben enkele vrienden mij verteld van een ander plekje met splinternieuwe asfalt.

Wie gaat er morgenavond(zondag) eens mee kijken, meer informatie over lokatie en uur via mail :j


Dat is naast mijn deur :)
 
Ben net terug, was geen kat te zien. In het naar daar rijden het magneetje van mijn sigma tellertje gelanceerd. Heeeel veel wind (te veel, kreeg soms het gevoel dat de wind in je vest je van de motor ging liften)

Het stuk dat ze mij verteld hebben is een 10 tal bochten met in het midden een lang recht stuk:

* Op 3 na allemaal 170+ bochten waar ik niet zo van hou (veel te link als het eens mis gaat)
* Door de lengte en de snelheid kom je daar met een 600tje veel tekort (dringend zx12 kopen :P )
* Vrij veel koekblikverkeer vandaag gingen wel mooi opzij (lang leve DAM uitlaten }) )
* Werken aan de gang in de Beverentunnel, in het ingaan met mijn zak op de tank gegaan :(
* Mijn bandjes zijn blijkbaar nog niet ingereden (3x geschoven bij het inremmen van een bocht :? )
Hoeveel KM hebben BT010 en nodig om "ingereden" te zijn??

Volgende keer beter (weer)
 
BT10 inrijden heb ik in zo'n 100 kilometer gedaan. Alleen denk ik dat jij veel "straffer" rijdt dan ik, dus wellicht ligt het eea aan je rijstijl, ik bedoel, iemand die koekblikken met zijn lichaam total loss ramt ;) ;) ;)

Ben je wel voorzichtig geweest Sigma?!
 
Spijtig, ik was met Recumbent in Frankrijk wat gaan vlammen en naar een motorace op een plaatselijk circuit gaan kijken ginder. :]
Wij zijn vanmorgend om 9.30 al vertrokken en waren maar rond 20.00 terug thuis...
Weeral 568 km's rijker :}
En ten tweede , ik lees het topic nu maar eens, had zowieso te laat geweest ...
Volgende keer misschien, als ik het op tijd weet tenminste ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan