Morgenochtend AVD! Zo zenuwachtig als maar kan zijn!

Hij is nu vast pasfoto's aan het laten maken en RBW met spoed aan het aanvragen etc. :)

Of ligt stilletjes in foetus houding in bed te huilen

edit, HA! TS reageerde net tegelijkertijd. Gefeliciteerd! *O*

Damn, klapband is wel even schrikken ja. Nouja, dat heb je dan tenminste ook gelijk gehad, je eerste 'extra' ervaring :+. Je krijgt wel waar voor je geld bij die rijschool moet je maar denken :)
 
Laatst bewerkt:
Geslaagd!!!

examen ging perfect! Zeer vriendelijke examinator.

Sorry dat 't zo lang duurde ik had op de terugweg van het CBR naar het huis van mijn rijinstructeur een klapband (voorband) schrok me kapot!
*O*

en

'( voor de klapband...
 
Blij blij blij :D.. Kom maar op met die eerste motor.. Als ik iets leuks vind :)
 
Geslaagd!!!

examen ging perfect! Zeer vriendelijke examinator.

Sorry dat 't zo lang duurde ik had op de terugweg van het CBR naar het huis van mijn rijinstructeur een klapband (voorband) schrok me kapot!
Zo zeg! Heb je dat ook weer meegemaakt :P :Y

Gefeliciteerd! *O*

Nu motortje kopen en gas op die lolly :]
 
Dat is de bedoeling! :D

Bedankt voor alle tips en steun, jullie zijn geweldig :D
 
Vraagje: hoe lang na het behalen van het rijbewijs kan ik naar de gemeente toe om 'm aan te vragen? Paar uur of meteen?
 
Vraagje: hoe lang na het behalen van het rijbewijs kan ik naar de gemeente toe om 'm aan te vragen? Paar uur of meteen?
Met mijn motorrijbewijs kon dat pas de volgende dag, maar met mijn autorijbewijs kon ik destijds gelijk dezelfde dag aanvragen..

Misschien even met je gemeente bellen en vragen?
 
Vraagje: hoe lang na het behalen van het rijbewijs kan ik naar de gemeente toe om 'm aan te vragen? Paar uur of meteen?

kan vrijwel meteen. uitslag wordt direct doorgegeven en verwerkt. Alleen is de vraag kan je nog vandaag terecht ervoor ? (afspraak maken)

Wel even bij de gemeente aangeven dat je je rijbewijs wilt vernieuwen ivm behalen van je motorrijbewijs.

Ikzelf had dat niet gedaan en met controleren bleek het A gedeelte er niet bij te staan. Toen ik zei van ja maar mn A is niet ingevuld, mocht ik weer een ander papiertje invullen.


en btw gefeliciteerd.. veel veilige kms. :]
 
Laatst bewerkt:
Vraagje: hoe lang na het behalen van het rijbewijs kan ik naar de gemeente toe om 'm aan te vragen? Paar uur of meteen?
In theorie na een paar uur, maar de verbinding tussen de CBR database en de gemeente wil weleens wegvallen. CBR adviseert het de volgende werkdag te doen.
Daarnaast moet je bij sommige gemeentes eerst een afspraak maken voordat je naar binnen mag als belastingbetaler. Dit om te voorkomen dat de ambtenaren het te druk krijgen.
Check de website van je gemeente hiervoor.

Na aanvraag duurt het 5 dagen voordat je je rijbewijs kan ophalen (al dan niet via een tweede afspraak); als je bij je aanvraag 35 euro extra betaalt kan je een spoedaanvraag doen, dan heb je 'm de dag erna.
 
Geslaagd!!!

examen ging perfect! Zeer vriendelijke examinator.

Sorry dat 't zo lang duurde ik had op de terugweg van het CBR naar het huis van mijn rijinstructeur een klapband (voorband) schrok me kapot!

gefeliciteerd!

en...wat stelde het nou helemaal voor, he? gewoon een fijn stukje rijden en laten zien dat je motorrijder bent en geen automobilist op een motor :)

en nou opstappen en rijden, jij! ;)

:]
 
Na aanvraag duurt het 5 dagen voordat je je rijbewijs kan ophalen (al dan niet via een tweede afspraak); als je bij je aanvraag 35 euro extra betaalt kan je een spoedaanvraag doen, dan heb je 'm de dag erna.
Spoedaanvraag is geldverspilling. Als je m maandag aanvraagt zeggen ze dat ie vrijdag klaar ligt. Ik kon m destijds woensdags al ophalen dus even heengaan loont :)


TS gefeliciteerd!
 
Spoedaanvraag is geldverspilling. Als je m maandag aanvraagt zeggen ze dat ie vrijdag klaar ligt. Ik kon m destijds woensdags al ophalen dus even heengaan loont :)


TS gefeliciteerd!


Bedankt! Ik zit nu bij de gemeente en inderdaad ben ik niet van plan een spoedaanvraag te doen.

Gemeente duurt lang :( wachttijden tot de deur. Maar geen afspraak nodig, dat scheelt!
 
Spoedaanvraag is geldverspilling. Als je m maandag aanvraagt zeggen ze dat ie vrijdag klaar ligt. Ik kon m destijds woensdags al ophalen dus even heengaan loont :)


TS gefeliciteerd!
:^
Die van mij was volgens mij ook 2 dagen na het aanvragen klaar (aangevraagd op maandag, woensdag kon ik 'm ophalen)
 
Nou rijbewijs is aangevraagd, het is alleen niet meer zo (blijkbaar) dat ze je bellen als je 'm mag ophalen. Gewoon "volgende week woensdag mag je 'm ophalen"
 
Geslaagd!!!

examen ging perfect! Zeer vriendelijke examinator.

Sorry dat 't zo lang duurde ik had op de terugweg van het CBR naar het huis van mijn rijinstructeur een klapband (voorband) schrok me kapot!


Proficiat kerel *O*

Waar een banaan al niet goed voor is }) :+


ps; Heb nog een leuke beginnersmotor voor je staan.Een GSXR750 150 pk hier kan je leuk mee uit de voeten :P
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan