Morgenochtend AVD! Zo zenuwachtig als maar kan zijn!

Dit topic gevolgd,ook ik zeg ook Gefelicitaart *O*

Als je net begint met rijden kun je t beste op een oude motor beginnen,je hebt wel je papiertje maar moet alles nog goed leren.
Koop een ouwe Jap die zijn goed en mankeren haast nooit iets.

Toen ik s,middags geslaagd was ging ik de andere morgen op de motor van m,n man naar t gemeentehuis.De vrouw die me hielp keek uit t raam en zei u mag helemaal niet rijden tot dat ik uw nieuwe rijbewijs geef.
Mijn antwoord was mwa er mag zo veel niet,bv ook niet met n andere man weggaan met de kermis.
Ik heb nooit iemand zo zien blozen. _O-
 
Congratz!

Elke dag bellen en vragen of die er al is. Zeggen ze dan dat je woensdag mag komen zeg je gewoon dat er jou gezegd was dat je mocht bellen elke dag. Werkt altijd. Noteren ze toch niet, want, ambtenaren!
 
Geslaagd!!!

examen ging perfect! Zeer vriendelijke examinator.

Sorry dat 't zo lang duurde ik had op de terugweg van het CBR naar het huis van mijn rijinstructeur een klapband (voorband) schrok me kapot!
Gefeliciteerd!

Dat is wel de droom van ieder toekomstig motorrijder, een extragratis klapband met de motor van de instructeur! :+
 
Dit topic gevolgd,ook ik zeg ook Gefelicitaart *O*

Als je net begint met rijden kun je t beste op een oude motor beginnen,je hebt wel je papiertje maar moet alles nog goed leren.
Koop een ouwe Jap die zijn goed en mankeren haast nooit iets.

Toen ik s,middags geslaagd was ging ik de andere morgen op de motor van m,n man naar t gemeentehuis.De vrouw die me hielp keek uit t raam en zei u mag helemaal niet rijden tot dat ik uw nieuwe rijbewijs geef.
Mijn antwoord was mwa er mag zo veel niet,bv ook niet met n andere man weggaan met de kermis.
Ik heb nooit iemand zo zien blozen. _O-

Haha hier wilde ik ook nog een vraag over stellen, stel ik spring nu op de motor (wat jij dus deed met je man zijn motor) en ik word aangehouden. Krijg ik dan een boete voor het niet bijhebben van het rijbewijs, of het rijden zonder rijbewijs? -O-
 
Haha hier wilde ik ook nog een vraag over stellen, stel ik spring nu op de motor (wat jij dus deed met je man zijn motor) en ik word aangehouden. Krijg ik dan een boete voor het niet bijhebben van het rijbewijs, of het rijden zonder rijbewijs? -O-

Probeer het eens uit zou ik zeggen })

Ennuh, gefeliciteerd!!
 
je wordt aangehouden wegens rijden zonder geldig rijbewijs. want op het rijbewijs dat je hebt, staat geen A.

dat het ergens in de systemen van het CBR staat, heeft oom of tante Agent geen boodschap aan op het moment dat die je aanhoudt.
 
Tip heb ik eigenlijk niet. Ik was strontzenuwachtig en heb mijzelf onderweg naar AVD in de regen onderuit gereden op de rotonde over een lijntje diesel. De motor had zulke schade dat ik er niet op af mocht/kon rijden(koppelinghendel en voetstepje afgebroken.
Ik ben op die motor wel terug gereden naar de rijschool .
Ik ben toen op een andere motor gestapt waar ik nog nooit op gereden had. Uiteindelijk gewoon mijn AVD gehaald.

Oftewel, gewoon rustig gaan doen en niet meer proberen dan dat je kan. Het sloeg nergens op dat ik zo zenuwachtig was. Ik wilde alleen zooo graag dat ik dus zo'n fout maakte.

Inmiddels kan ik je feliciteren. Maar ook aan een ander. Probeer zo goed mogelijk naar je kunnen te rijden, maar probeer niet beter te rijden dan je kunnen. Wat je kan is goed genoeg om het te halen.
 
waar het een examinator om gaat is dat je laat zien dat jij met de motor rijdt en niet andersom. zoals al eens eerder gezegd: als je netjes rijdt zoals het je geleerd is en je je tegelijk een beetje aan de regels houdt is het al gauw goed. na je examen leg je je eigen rijstijl aan, maar tot die tijd even volgens de regeltjes ;)

het laatste wat een examinator wil is jouw tronie nog een keer tegenover zich zien, omdat je opnieuw examen moet doen....
 
Terug
Bovenaan Onderaan