MoriHonda replica

Het probleem is met div. projecten dat je niet goed kan Concentreren en het een rommeltje wordt ? het moet er toch wel een beetje uitzien vind Ik .
( zeker met Replica`s )
 
Het probleem is met div. projecten dat je niet goed kan Concentreren en het een rommeltje wordt ? het moet er toch wel een beetje uitzien vind Ik .
( zeker met Replica`s )
Rommeltje? Dat is de eerste keer dat ik dat hoor na 30 jaar projecten....er zijn er al genoeg die een replica bouwen die op elke andere lijkt. Een heleboel (dure)onderdelen kopen en in elkaar sleutelen is geen kunst. Iets leuks, aparts of gewaagd is toch wat veel meer plezier biedt. Er rijden al genoeg, saaie Eddy L., Freddy S. Enz enz look a likes rond.
 
Laatst bewerkt:
O nee nog een ? Maak nu eerst die Suzuki af en haal dat Honda blok eruit . plaats een lekker ( SUZUKI ) 1000 cc lucht gekoeld er in
en spuit hem dan in Kevin Schwantz kleuren USA . luister naar een Man met ervaring op dat gebied en later ben jij mij daar dankbaar voor
GS 1000 blok heeft standaard minder vermogen dan de CBX750 welke tevens lichter is met een veel mooiere vermogenskromme, daarnaast smaller zodat hij (veel) beter past in het GSXR frame.
 
Cbx blok is ook oud genoeg om mee te kunnen en mogen rijden bij de sam demo races. Alleen dan geen usd voorvork er in want dat mag dan net weer niet
 
Rommeltje? Dat is de eerste keer dat ik dat hoor na 30 jaar projecten....er zijn er al genoeg die een replica bouwen die op elke andere lijkt. Een heleboel (dure)onderdelen kopen en in elkaar sleutelen is geen kunst. Iets leuks, aparts of gewaagd is toch wat veel meer plezier biedt. Er rijden al genoeg, saaie Eddy L., Freddy S. Enz enz look a likes rond.
Wij gaan het zien wat Rob voor Creatie er van maakt ? en heeft vast wel wat foto`s van zijn Projecten ?
 
Wat lees Ik nu op Marktplaats TE KOOP SUZUKI HONDA Replica ? je was net zo lekker in de weer . hup naar een Nieuw Project ?
 
Ik zag m ook net, jammer

Screenshot_20191003-192800_Marktplaats.jpg
 
Hoezo orgineel mijn speeltje.
 

Bijlagen

  • !cid_f06624d2-75ac-4f61-9c33-60b88cc66ca4.jpg
    !cid_f06624d2-75ac-4f61-9c33-60b88cc66ca4.jpg
    291,9 KB · Weergaven: 20
En heb nog een speeltje welke ook niet helemaal orgineel is maar die is voor de buitenlandse ritjes :]
 

Bijlagen

  • r1150r.jpg
    r1150r.jpg
    258,1 KB · Weergaven: 17
Terug
Bovenaan Onderaan