Mot Guzzi Najaarsmeeting Zaterdag 15 Oktober 2022

BadSlipper

Hebben we haast of zo?
Donateur
8 feb 2012
1.915
246
West Betuwe
Zaterdag 15 Oktober kunnen we elkaar weer ontmoeten voor een praatje en een ritje. Verzamelen tussen 10:30 en 11:00 bij Theehuis Rhijnauwen, Rhijnauwenselaan 16 te Bunnik. Na de koffie een rondrit met een Lunch halverwege, en rond een uur of 16:00 kan iedereen weer naar huis!
Route:
Voor TomTom: probeer deze link om de route in MyrouteApp te openen: Rhijnauwen - Amstel - Bunnik (Rhijnauwen - Amstel - Bunnik)
Voor Garmin: zie de bijlage.

GPX viewer
 

Bijlagen

  • Rhijnauwen - Amstel - Bunnik.GPX
    303,4 KB · Weergaven: 18
Laatst bewerkt:
Ik heb ook al aan gegeven mee te willen, als het weer het toelaat en ik achter iemand aan kan rijden met de route op de navigatie. Zijn we al met 3 😀
 
Ik ben snotverkouden en voel me als een natte krant. Moet helaas de rit aan mij voorbij laten gaan.
 
Het ziet er naar uit (buienradar) dat het morgen juist tussen 11:00 en 15:00 behoorlijk regent. Daar heb ik eigenlijk geen zin in. Wat denken jullie?
 
Helemaal droog zal het niet zijn. Maar Weer en(und) radar geeft tot nu toe geen zware buien op. Het weer is op het ogenblik nogal veranderlijk dus morgenochtend maar weer even checken.
Een losse bui is niet zo erg maar de hele dag regen zit ik ook niet op te wachten.
 
Nou ben eigenlijk wel benieuwd naar een soort van verslagje.
Ben er eigenlijk, bijna, altijd geweest vanaf het begin, toen regende het de hele dag ,en was iedereen al zeiknat bij aankomst.
 
Daar komt-ie:

We waren met 5 man, 1 BMW. Tot en met de koffie in Rhijnauwen alles picobello. Erg gezellig, we hadden er zin in. Met dat we op weg gingen vielen de eerste druppels, en tot aan de lunch in Bodegraven of zo heeft het geregend. Dus hoewel de route prima was, heb ik er niet veel van gezien. Daarnaast ben ik ook nog eens gevallen. Dan ging zo: op een nogal smal weggetje kwam ons een trekker tegemoet met met een kar erachter met een strobaal, die vrijwel even breed als de weg was. Naaast de weg een naar beneden aflopende grasberm. Tot m'n verbazing kwamen de eerste twee rijders er netjes lang, maar toen ik aan de beurt was had ik maar een centimeter of twintig wegdek. Het ging bijna goed, tot de strobaal tegen m'n stuur sloeg. Ik denk dat de Stelvio zo'n beetje het breedste stuur in de groep had. Toen lag ik in de berm. Gelukkig alleen gras en modder, de motor was eigenlijk helemaal heel, en ik ben met m'n linker onderarm nog een stukje langs de rand van het asfalt gegleden, dus een scheur in m'n mouw, maar de protector in de mouw heeft erger voorkomen. Ik heb geen schrammetje.

Het was wel weer een dingetje om de motor weer op de weg te krijgen, maar met een paar behulpzame mannen extra, die uit een busje stapten, en met vereende krachten stond-ie zo weer op de weg. Wel een heel weiland aan alles links onder: stepjes, standaard, bok, valbeugels.

Eèn van ons is nog achter de trekker aan gegaan, die was gewoon doorgereden. Ik denk dat hij in overtreding was met zo'n lading op zo'n smal weggetje, maar volgens hem was het m'n eigen schuld en ben ik zelf de weg afgereden. Omdat er geen schade of letsel was hebben we onze dag niet laten bederven en zijn verder gereden. Ik heb een heerlijke pannenkoek gegeten, de anderen een Boerenommelet. Gek genoeg, alles bij elkaar, heb ik een erg leuke dag gehad. Het gezelschap geeft dan toch de doorslag, en ja, je bent gemist, Jos!

We hadden met RustRoest een prima voorrijder, nog bedankt! En in het voorjaar proberen we het weer!
 
Bedankt voor je reactie badslipper , ach zo"n valletje waar je ongeschonden mee weg komt zijn , achteraf , de dingen die je bijblijven en goed voor een verhaal.
Weet je nog dat we allemaal een droge sloot in reden en ook weer eruit?
 
Gelukkig niks ernstigs.


En ja... K*T boeren :Y
post-8974-0-84437500-1445787773.jpg

Direct na een bocht, geen waarschuwingsborden.
Dat stukkie remspoor is van mij...
 
Terug
Bovenaan Onderaan